חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי מכירת סלקום: דסק”ש תמכור את חברת אלרון בכ-53 מיליון דולר

על פי הדיווח לבורסה מחיר המכירה משקף לחברת אלרון שווי של 90 מיליון דולר • על רקע חובותיה החברה ממשיכה לממש נכסים, בדצמבר 2023 מכרה את סלקום שהייתה בבעלותה לפורטיסימו

הבורסה לניירות ערך בתל אביב | צילום: שאטרסטוק

ממשיכה לממש נכסים: חברת דסק”ש דיווחה היום לבורסה כי התקשרה החברה בהסכם למכירת מלוא החזקותיה (כ-59.14%) באלרון ונצ’רס בע”מ (“אלרון”) לצד שלישי -Arieli Capital LLC ואריאלי אי.אל. בע”מ, בתמורה לסך של 53.2 מיליון דולר, המשקף לאלרון שווי של כ-90 מיליון דולר.

בהתאם להוראות ההסכם התמורה תשלום לדיסקונט השקעות בתשלומים, תשלום ראשון בגובה 5% מהתמורה שולם לחברה במועד ההתקשרות בהסכם; תשלום שני בגובה 5% מהתמורה ישולם לחברה עד ליום 1 באוגוסט השנה  ותשלום אחרון (בגובה 90% מהתמורה) ישולם לחברה במועד ההשלמה שבו יועברו המניות לרוכש ואשר יחול עד ליום 15 באוגוסט השנה.

אלרון, הנמצאת בשליטת דסק”ש, מתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים של חברות טכנולוגיה, בעיקר בתחומי מדעי החיים. דסק”ש מנסה להקטין את החובות וכעת מכירת אלרון היא כחלק מהתוכנית להקטין מינוף. בדצמבר 2023 דסק”ש מכרה את מניות השליטה בחברת התקשורת סלקום לקרן ההשקעות פורטיסימו תמורת 925 מיליון שקל.

הושלמה העסקה: סלקום נמכרה לפורטיסימו תמורת 936 מיליון שקל

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן