חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אימפריית הנדל”ן של ג’ף בזוס: קרקעות בהיקף של 420 אלף דונם

מייסד אמזון שבבעלותו נכסים בניו יורק, קליפורניה, וושינגטון ובעיקר סיאטל, ביצע לאחרונה מספר רכישות באי סמוך למיאמי עם שלוש אחוזות בעלות של עשרות מיליוני דולרים כל אחת

מייסד אמזון, ג'ף בזוס | צילום: שאטרסטוק

איל נדל”ן אמיתי: ג’ף בזוס, מייסד אמזון הוא בין בעלי נכסי הנדל”ן הגדולים ביותר בארה”ב. בזוס מדורג במקום ה-25 בגודל שטחי הקרקע שבבעלותו, ומסתבר כי יש בבעלותו 420 אלף דונם קרקע על שמו, כך על פי דוח הקרקעות לשנת 2024 המתפרסם בארה”ב.

בזוס חולש על כמה שטחי נדל”ן ברחבי ארה”ב וביניהם שלושה נכסים באינדיאן קריק וילג’, אי מול חופי מיאמי, כאשר בכוונתו לעבור להתגורר באי יחד עם ארוסתו.

אימפריית הנדל”ן של בזוס ממוקדת בעיקר באיזור סיאטל, שם הוא מחזיק ב-8 נכסים, על פי הערכות שווי הנכסים שלו בסיאטל כ-190 מיליון דולר. “גרתי בסיאטל יותר ממה שחייתי בכל מקום אחר ויש לי כל כך הרבה זיכרונות מדהימים. סיאטל, תמיד תהיה לך חתיכה מהלב שלי”, כך כתב בזוס בעמוד האינסטגרם שלו בחודש נובמבר, והכריז על המעבר שלו לאי במיאמי. לצד זה הוא הוסיף שברצונו להתקרב יותר להוריו ולפעילות חברת החלל Blue Origin בקייפ קנוורל שבפלורידה.

סיאטל בארה”ב | צילום: שאטרסטוק

באוגוסט האחרון ביצע בזוס את הרכישה הידועה הראשונה שלו במיאמי המוערכת בכ- 68 מיליון דולר, מדובר באחוזה על קו המים. חודשיים לאחר מכן, בזוס קנה ב-79 מיליון דולר את אחוזה הסמוכה. עוד בשרשרת הרכישות במיאמי, לפי דיווח בלומברג, לפני מספר ימים ביצע בזוס את הרכישה השלישית שלו באי המכונה “הבונקר המיליארדר”, עבור הבית בעל 6 חדרי שינה הוא שילם כ- 90 מיליון דולר.

לאיזו כתובת לשלוח את החבילה? ג’ף בזוס הפך לאיל נדל”ן | צילום: שאטרסטוק

נדל”ן תמיד היה אפיק ההשקעות החביב על בזוס, בשנת 2019 הוא הוציא כ-80 מיליון דולר על שלוש דירות סמוכות בניו יורק בעסקת הנדל”ן היקרה ביותר אי פעם מדרום לרחוב 42 של מנהטן.

עוד ברכישות הנדל”ן היקרות של בזוס, ב-2020 הוא רכש מהמיליארדר דיוויד גפן את אחוזת וורנר, בת 9 דונם בבוורלי הילס, תמורת 165 מיליון דולר. באותה תקופה, זה היה הבית היקר ביותר שנמכר אי פעם בתולדות קליפורניה.

הונו של בזוס מוערך ב- 204 מיליארד דולר לפי מדד המיליארדרים של בלומברג. עוד בתקופה שהיה נשוי למקנזי סקוט הוא התגלה כחובב נדל”ן ורכש נכסים. הגירושים שלהם הושלמו סופית ב-2019, ולא ברור באילו מהנכסים הללו עדיין מחזיק בזוס.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן