חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלפי שקלים לכל מתגייס: אלו המענקים שאושרו עבור השוטרים

מענקי גיוס בהיקף של כ-18.5 מיליון שקל אושרו עבור מתגייסים חדשים והשוטרים החוזרים למשטרת ישראל בשנת 2024 • גולת הכותרת: מענק של 4,000 שקל עבור כל שוטר שיגויס למשטרה בשיטת "חבר מביא חבר" • המענקים המלאים - וכיצד מקבלים אותם? הפרטים בפנים

שוטרת במשטרת ישראל, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

מענקי גיוס בהיקף כולל של כ-18.5 מיליון שקל אושרו עבור מתגייסים חדשים והשוטרים החוזרים למשטרת ישראל בשנת 2024.

המענקים יחולקו באופן הבא: מענק קליטה משירות חובה לקבע – בין 8,000 ל-10,000 שקל, זאת במידה שהשוטר יתחייב לשירות של חצי שנה עד 8 חודשים. שוטרים שיחזרו לשרת במשטרה ויתחייבו לחצי שנה לפחות, יקבלו מענק של 6,000 שקל. גולת הכותרת היא עבור השוטרים “המגייסים”, שיזכו למענק של 4,000 שקל עבור כל גיוס.

המענקים שאושרו מצטרפים למענקים מיוחדים שניתנו לשוטרים עבור המאמץ המלחמתי ועבור שוטרים שפונו עם משפחותיהם בשבעה באוקטובר, בסוף שנת 2023. היקף המענקים למשטרה השנת 2023 עמד על 133 מיליון שקל סך הכל.

משטרת ישראל, לצד דגל ישראל | צילום: שאטרסטוק

השר לביטחון לאומי ח”כ איתמר בן גביר: “הסכם “מענקי הגיוס” לשנת 2024 יאפשר גיוס כח אדם בהיקפים משמעותיים, ויסייע להגדלה משמעותית של מצבת השוטרים בתקופה המאתגרת של מלחמת חרבות בברזל. מדובר בהרחבת תכנית המענקים המשמעותית שניתנה בשנת 2023, ובמסגרת ההסכם שגובש על ידי המשרד לביטחון לאומי, בשיתוף משטרת ישראל ומשרד האוצר, משולבים מנגנוני בקרה ולמידה מתמדת, שיאפשרו מתן מענה מקיף לאתגרי הגיוס השונים”.

מפכ”ל משטרת ישראל רב ניצב יעקב שבתאי: “מדובר בבשורה משמעותית, מענקים שיחולקו לשוטרים המתגייסים ולאלה המסייעים למשטרת ישראל בגיוס שוטרים ללא ספק יחזקו את תנופת הגיוסים הנוכחית. כבר אמרתי לא אחת כי ההון האנושי הוא הגורם המשמעותי והמשפיע ביותר במשטרת ישראל, אנו רואים זאת מידי יום, כך הוכח לכולם ב-7 לאוקטובר ובמלחמת “חרבות ברזל’. אנו למדים כי בחודשים האחרונים שוטרים רבים מבקשים לחזור לשירות ועוד עשרות אלפי צעירים וצעירות פונים אלינו ומבקשים להתגייס לשורות המשטרה במגוון תפקידים. אני מברך את אגף משאבי אנוש ואת העומד בראשו על המגמה החיובית בתחום הגיוסים ושימור ההון האנושי”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן