חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיפלומט מעלה מחירים: שוקולד, קפה ומוצרי ניקיון

ענקית הייבוא מעדכנת מחיר למוצרי טואלטיקה ומזון, זאת לאחר צמיחה בהכנסות • צפויה העלאת מחירים בחלק ממוצריה בשיעור של עד 15% שתיכנס לתוקף החל מה-1 במאי

העלאות מחירים אחרי חג הפסח | צילום: שאטרסטוק

אחרי שהתריעה על כך, חברת דיפלומט הודיעה היום (שלישי) לקמעונאים על העלאת מחירים בחלק ממוצריה בשיעור של עד 15%, לאחר חג הפסח, ההתייקרויות ייכנסו לתוקף החל מ-1 במאי. 

בין המוצרים שמחירם יעלה: קפה ג’קובס, מרגרינה, פרינגלס, מיונז היינס, שוקולד מילקה, אוריאו, דגני בוקר קלוגס, נוזל כלים פיירי, אבקות הכביסה אריאל וטייד, סוללות וצבעי שיער וולה. 

לפני כחודש פורסמו דוחותיה של חברת דיפלומט שהראו כי שיפרה את הרווחיות שלה. עוד ציינה החברה כי היא לא זנחה את הכוונה להעלות מחירים “למיטב ידיעתה של החברה, חלק מספקיה מתכוון להמשיך בהעלאות המחירים במהלך 2024. משכך, ובשל היחלשות השקל אל מול היורו והדולר, החברה צופה כי תיאלץ להעביר התייקרויות אלה ללקוחותיה, כיוון שאם לא, תהיה לכך השפעה מהותית על תוצאותיה הכספיות”.

עוגיות אוראו, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

היבואנית תכננה להעלות מחירים באוקטובר – אך דחתה זאת בגלל המלחמה וכעת היא מחזירה את ההתייקרות לתוקף.  דיפלומט שיפרה בשנת 2023 את הרווחיות הגולמית והתפעולית שלה. יבואנית ומשווקת המזון ומוצרי הצריכה סיכמה את 2023 עם צמיחה של 15.9% בהכנסות, וברבעון הרביעי הציגה עלייה של 19.6% בהכנסות. 

הרווח הנקי של החברה, שמייבאת ומשווקת מוצרי מזון וצריכה, עלה ב-5% ל-80 מיליון שקל, ודיפלומט הכריזה על חלוקת דיבידנד בגובה 40 מיליון שקל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן