חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הערך הכולל של מכירות הנכסים המסחריים באירופה ירד ב-26% ברבעון הראשון

אחרי שהשנה החולפת לא האירה פנים לשוק הנדל"ן הייתה תקווה כי שנת 2024 תחזיר את המשקיעים באירופה, אבל השוק נותר במקום ומכירות הנכסים המסחריים ביבשת צנחו לערכן הנמוך ביותר מאז 2011

נדל"ן באירופה | צילום: שאטרסטוק

עסקאות נדל”ן באירופה נפלו במספרן הגבוה ביותר מאז המשבר הפיננסי העולמי ברבעון הראשון של 2024, כך מסרה חברת הנתונים MSCI Real Assets ביום חמישי.

מגזר הנדל”ן המסחרי באירופה נפגע בשנים האחרונות על ידי עלייה בעלויות החוב וצניחה במחירים, שהוחרפה על ידי כמה משרדים ורחובות גבוהים שהתרוקנו לאחר המגיפה.

מחשבים מסלול מחדש: משקיעים ברחבי העולם מחכים בציפייה שהבנקים המרכזיים יתחילו להוריד את הריבית, ולצנן את התקוות להתאוששות מהירה במגזרים רגישים לריבית כמו נדל”ן.

נתוני MSCI הראו שמספר עסקאות הנדל”ן בשווי של יותר מ-5 מיליון יורו (5.4 מיליון דולר) שנסגרו ונכסים למכירה שנמשכו מהשוק ברבעון זינקו ל-110, הגבוה ביותר מאז 2010, כאשר הסקטור עדיין היה נתון בנשורת המשבר הפיננסי העולמי.

גם הערך הכולל של מכירות הנכסים המסחריים באירופה ירד ב-26% ברבעון הראשון בהשוואה לשנה הקודמת, ל-34.5 מיליארד יורו, הנמוך ביותר מאז 2011 והרבעון השביעי ברציפות של ירידות שנתיות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן