חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וולט ממשיכה להסתבך: עו”ד ורו”ח שייעצה לחברה חשודה במעורבות בהעלמת מס

על פי החשד: עו"ד ורו"ח הייתה מעורבת מאז ינואר 2021 בקיזוז שביצעה החברה בחשבוניות החשודות כפיקטיביות על שם חברת "תלוש לעצמאי" בהיקף של מאות מיליוני שקלים

שליח וולט בתל אביב | צילום: שאטרסטוק

אחרי שנודע על מעורבותו סמנכ”ל התפעול של וולט בעבירות המס בחברה, כעת נודע כי גם עו”ד ורו”ח טלי עזריאל, חשודה במעורבות בעבירות מס שבוצעו לכאורה בחברת המשלוחים בשנים 2021 – 2023, כך התיר לפרסום בית משפט השלום בראשון לציון. בשבוע שעבר שוחררה החשודה בתנאים מגבילים, ובמעמד זה ניתן צו איסור פרסום על שמה למשך 48 שעות.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט על ידי חקירות מכס ומע”מ תל אביב והמרכז צוין כי עו”ד ורו”ח עזריאל נתנה שירותי ייעוץ לוולט בשנים שבהן בוצעו העבירות לכאורה, תחילה כשותפה במשרד עורכי הדין “הרצוג, פוקס, נאמן” ולאחר מכן כשותפה במשרד רואי החשבון PWC.

במסגרת חקירה שמנהלת רשות המיסים באמצעות חקירות מכס ומע”מ תל-אביב והמרכז בחשד לעבירות על חוק מע”מ וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בענף המשלוחים, עלה החשד כי מאז ינואר 2021 קיזזה חברת “וולט” חשבוניות החשודות כפיקטיביות על שם חברת “תלוש לעצמאי” בהיקף של מאות מיליוני שקלים במעורבותה של עו”ד ורו”ח עזריאל.

מרשות המיסים נמסר כי על פי ממצאי החקירה עד עתה עולה החשד כי סכום חשבוניות המס החשודות כפיקטיביות שקוזזו מסתכם לכל הפחות בערך של כ-230 מיליון שקל עסקאות, שהמס בגינן כ-33.5 מיליון שקל. במקביל, קיים חשד לכאורה לעבירות מס נוספות בחברת וולט.

סמנכ”ל תפעול בחברת וולט נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות מס בכ-230 מיליון שקל

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן