חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיי יוקרה עם חובות של חצי מיליארד דולר: ראש עיריית ניו יורק לשעבר מסתבך

נושיו של ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, רודי ג'וליאני, מסירים את הכפפות ומנסים לאלץ אותו למכור את דירתו בפלורידה, השווה 3.5 מיליון דולר • ג'וליאני הגיש בקשה להגנה מפני נושיו, לאחר שהפסיד במשפט דיבה וחויב לשלם פיצויים בהיקף של 150 מיליון דולר

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני | צילום: שאטרסטוק

רודי ג’וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, ומי שהיה פרקליטו הראשי של דונלד טראמפ, מצוי בימים אלה בלחץ אדיר מצד הנושים שלו המאלצים אותו למכור את הדירה שלו בפלורידה כדי לשלם להם את חובותיו. מדובר בדירה בשווי 3.5 מיליון דולר.

בתגובה לדרישה אמר פרקליטו של ג’וליאני, שבקשה זו למכור את הדירה היא מוקדמת ביותר, “התיק עדיין בחיתוליו”, ציין בא כוחו של ג’וליאני הנמצא בימים אלה בהליך פשיטת רגל. בבקשתם לבית המשפט הדגישו הנושים כי יש לחייב את ג’וליאני למכור את דירתו בעוד הוא חוזר וטען שאין לו את היכולת הכלכלית להשיב את חובותיו. פרקליטו התעקש כי ג’וליאני מתפרנס כיום בעיקר מדמי הביטוח הלאומי.

לעומת זאת, הנושים המציאו הוכחות שמצביעות על הוצאות שונות של ג’וליאני המעידות כי הוא שומר על רמת חיים גבוהה אליה היה רגיל. “ג’וליאני מוציא עשרות אלפי דולרים כדי לתחזק את דירתו בפלורידה”, כתבו הנושים בבקשתם לבית המשפט. עוד הוסיפו כי בחודש ינואר הוא הוציא יותר מ-26 אלף דולר בתשלומי כרטיס אשראי עם 60 עסקאות מאמזון. פרקליטו התעקש כי מדובר בהוצאות מחיה רגילות שאינן מעידות על חיי יוקרה.

בדצמבר 2023 הגיש רודי ג’וליאני, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, בקשה להגנה מפני הנושים. בקשה זו הגיעה על רקע חובות של 150 מיליון דולר שנדרש ג’וליאני לשלם כפיצויים בעקבות ההפסד במשפט דיבה נגד שתי עובדות בבחירות בג’ורג’יה. חובותיו של ג׳וליאני נאמדים בחצי מיליארד דולר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן