חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש גם נציג של משפחת גייטס: הספורטאים העשירים שישתתפו באולימפיאדה והמיליארדר שיתחרה בעצמו

הספורטאים נדרשים לכישרון, התמדה, עבודה קשה וגם לא מעט כסף • הנה העשירים המיליארדרים שהשקיעו הון בילדיהם הספורטאים שהצליחו לכבוש פסגות • ויש גם את חתנו של ביל גייטס שיתחרה בענף רכיבת סוסים והמיליארדר, הכדורסלן האמריקאי לברון ג'יימס שיהיה הספורטאי העשיר ביותר באולימפיאדת פריז

אולימפיאדת פריז 2024 | צילום: שאטרסטוק

כך ילדי המיליארדרים כובשים את האולימפיאדה: מחר ייפתחו המשחקים האולימפיים בפריז ובין הספורטאים הנרגשים והמוכשרים יופיעו כמה מספר מתחרים בעלי רקע כלכלי עשיר במיוחד. ידוע כי ספורטאי המגיע לאולימפיאדה נדרש לא רק כישרון והתמדה אלא גם ללא מעט תקציבים וכשיש קרן השקעה פרטית ומשפחתית זה בוודאי מקפיץ את הספורטאי לרמות מקצועיות, עד לאולימפיאדה.

אז בין ילדי המיליארדרים באולימפיאדת פריז, אמה נבארו וג’סיקה פגולה שמתחרות שתיהן בטניס ומייצגות את ארה”ב, לצד זה גם נייאל נסאר, חתנו של ביל גייטס, מתחרה באולימפיאדה בענף רכיבת סוסים ומייצג את מצרים.

שחקנית הטניס אמה נבארו | צילום: שאטרסטוק

השחקנית הטניס אמה נבארו הגיעה לרבע גמר הווימבלדון השנה וניצחה את קוקו גוף, השחקנית השנייה הטובה ביותר בעולם. נבארו גדלה בדרום קרוליינה, היא בת למשקיע נדל”ן ידוע שהרוויח יותר מ-350 מיליון דולר בעסקי נדל”ן, על פי פורבס. האבא העשיר המוערך ב-1.5 מיליארד דולר השקיע תקציבים רבים בביתו שהגיעה לפסגה בענף הטניס.

עוד שחקנית טניס אמריקנית, ג’סיקה פגולה משתתפת באולימפיאדה זו הפעם השנייה, הייתה מדורגת שלישית בעולם בענף הטניס, בנוסף זכתה באליפות ברלין לנשים. אביה, טרנס פגולה, מוערך ב-6.8 מיליארד דולר על פי פורבס, כאשר את רוב רווחיו עשה בתחום הנפט והגז ורכש חברה תמורת 1.4 מיליארד דולר ב-2014.

ביל גייטס, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

באולימפיאדה תהיה גם נציגות של משפחת גייטס המיליארדרית, בעלה של ביתם של ביל גייטס ומלינדה פרנץ’ גייטס, יתחרה במשחקים האולימפיים בענף רכיבה על סוסים, ענף שהפך להיות פופולארי מאוד בקרב העשירים שמתחזקים סוסים בעלות של מאות אלפי דולרים מידי שנה.

ויש גם מיליארדר באולימפיאדת פריז שיתחרה בעצמו במשחקים האולימפיים, הכדורסלן האמריקני לברון ג’יימס בן ה-39, המוערך ב-1.2 מיליארד דולר, לפי פורבס, יהיה המתחרה העשיר ביותר באולימפיאדת פריז.

שחקן הכדורסל לברון ג’יימס | צילום: שאטרסטוק

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן