חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחיר מניית טראמפ מדיה ירד בכ-40%: למה זה קורה?

מניית טראמפ מדיה נפלה ביום שלישי ב-9.8%, מה שהמשיך את הצניחה המתמדת שלה בשבועות האחרונים • מניית החברה ירדה בכ-40% מאז חבר מושבעים בניו יורק מצא את הנשיא לשעבר אשם ב-34 סעיפי עבירות של זיוף רישומים עסקיים • שווי השוק של החברה ממשיך להתכווץ והגיע ל-5.5 מיליארד דולר

דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

מניות של Trump Media & Technology Group – חברת המדיה החברתית של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ צנחו ביום שלישי ב-9.8% כשהמניה המשיכה בצניחה ארוכה שהחלה בעקבות פסק הדין של הנשיא לשעבר בכל 34 סעיפי העבירות במשפט “דמי ההשתקה” הפלילי שלו.

טראמפ מדיה (DJT), צנחה ב-39% מאז ה-30 במאי, כאשר חבר מושבעים בניו יורק מצא את טראמפ אשם בזיוף רישומים עסקיים. אתמול  המניה חתמה את יום המסחר בירידה של 10% ל-31.31 דולר. 

המניה הפכה לעניין מסוכן עבוד משקיעים והתנודתיות הפכה לסימן ההיכר של המניה. שווי השוק המתכווץ שלה של 5.5 מיליארד דולר נשען כמעט כולו על המותג טראמפ ועל עוקביו הנאמנים, כולל משקיעים קטנים שהראו את תמיכתם בו על ידי השקעה במניה.

יום שלישי (אתמול) סימן גם את המועד האחרון עבור חלק מהמשקיעים להתחיל למכור מניות. בהגשה לרגולטורים באפריל, החברה אמרה כי בכוונתה להציע כמעט 21.5 מיליון מניות רגילות “עם מימוש כתבי אופציה”. זה חייב להמתין לאישור מהרגולטור. תקופת הנעילה של טראמפ מסתיימת בסוף ספטמבר ואז הוא יוכל להתחיל למכור חלק ממניותיו.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן