חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מינוי חדש בהפועלים: התפקיד הבא של פזית גרפינקל בהנהלת הבנק

עם כניסתו לתפקיד של מנכ"ל בנק הפועלים החדש ידין ענתבי הוחלט על שני מינויים חדשים – פזית גרפינקל תשמש משנה למנכ"ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית • עדי דאובר ימונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית

פזית גרפינקל | צילום: ענבל מרמרי

בנק הפועלים מודיע היום (רביעי) על מינויים חדשים בהמלצת המנכ”ל הנכנס ידין ענתבי: פזית גרפינקל, מנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה בחטיבה הקמעונאית, תמונה למשנה למנכ”ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית ותחליף את דלית רביב, אשר הודיעה לאחרונה על סיום תפקידה בבנק.

עוד בשורת המינויים החדשים, עדי דאובר, מנהל אגף חדרי עסקאות וברוקראג’ בחטיבת שווקים פיננסים ובנקאות בינלאומית, ימונה החל מהיום למשנה למנכ”ל הבנק והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית ויחליף בתפקידו את ידין ענתבי, שמונה למנכ”ל הבנק.

מבנק הפועלים נמסר כי פזית גרפינקל החלה את עבודתה בבנק בשנת 2003, עם תחילת עבודתה ניהלה מספר סניפים ומחלקות בחטיבה הקמעונאית וחטיבת משאבי אנוש, ולאחר מכן שימשה כמנהלת מחלקת תפעול וכמנהלת אזור ירושלים בחטיבה הקמעונאית. בשנת 2021 החלה לכהן בתפקידה הנוכחי כמנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה – במסגרתו אחראית על חווית הלקוח בבנק, על מוקדי השירות והמכירות וכן על פועלים PRO.

לפזית תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית ת”א-יפו ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון-חשבונאות מאוניברסיטת ת”א. פזית בת 48, מתגוררת בישוב גני הדר, נשואה ואם לשלושה.

מנכ”ל בנק הפועלים הנכנס, ידין ענתבי שהמליץ על שני בעלי התפקידים החדשים, אמר כי “פזית ועדי הם שני מנהלים מצוינים שגם יובילו את החטיבה הקמעונאית וחטיבת שווקים פיננסים לשיאים חדשים וגם יהוו חיזוק להנהלת הבנק”.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן