חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכוונת לגרעין השליטה של חברת האשראי: אל על מציעה לרכוש 45% מישראכרט

אל על הגישה את ההצעה לרכישת 45% מחברת האשראי הגדולה בארץ ומציינת שהצעה זו תאפשר לחברה גרעין לשיטה משמעותי ויציב עם יכולת לפתח פעילות בשווקים חדשים • ההצעה היא לפי שווי של 3.1 מיליארד שקל לישראכרט

מטוס אל על, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

אל על מעוניינת לרכוש נתח משמעותי מישראכרט: על פי הדיווח לבורסה אל על מציעה לרכוש 45% מחברת כרטיסי האשראי ישראכרט לפי שווי של 3.1 מיליארד שקל. הרכישה המוצעת היא בדרך של הקצאה פרטית של מניות. “הצעת אל על יוצרת לחברה גרעין שליטה משמעותי ויציב ומעניקה לחברה ולבעלי מניותיה ערך כספי ישיר גדול בהרבה מזה שכבר הוצע להם”, כך נכתב בהודעת ההצעה שפרסמה אל על.

על פי הצהרתה, הסכום שהחברה תקבל יתרום ליציבות הפיננסית של ישראכרט. אל על אינה שוללת חלוקת דיבידנד לפני סגירת העסקה אך היא אינה מתנה את העסקה בחלוקת דיבידנד. עוד מוסרת אל על כי עסקה שכזו יקנה לישראכרט יכולת לפתח פעילות בשווקים חדשים.

חברת האשראי ישראכרט, תל אביב | צילום: שאטרסטוק

כעת מבקשת אל על לקבוע בהקדם פגישה בין הנהלת החברה והנהלת ישראכרט מיד בצאת חג הסוכות, בכדי לקדם הסכם בין החברה ובין אל על להשקעה בחברה. “אל על מחזיקה באמצעים הכספיים הנדרשים, והיא מחויבת לפעול במלוא המהירות והיעילות לחתימה על הסכם בין הצדדים, ובהמשך גם לסגירתו בכפוף לכל האישורים וההליכים הנדרשים”, נמסר בהודעת החברה.

ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל והיא כבר קיבלה בעבר מספר הצעות לרכישת גרעין השליטה שלה.

 

 

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן