חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתנת על: אחד ממייסדי פייסבוק העניק כ-16 מיליון דולר לבית ספר בסינגפור

אדוארדו סברין שהקים את פייסבוק יחד עם מרק צוקרברג והונו מוערך כיום ב-30.5 מיליארד דולר, החליט לתרום לבית ספר האמריקאי בסינגפור סכום גבוה במיוחד • מדובר בבית ספר יוקרתי ומתקדם במיוחד הגובה מתלמידי התיכון דמי לימוד שנתיים של 49 אלף דולר סינגפורי

חברת מטא, הבעלים של אינסטגרם ופייסבוק | צילום: שאטרסטוק

המיליארדר אדוארדו סברין שהקים את פייסבוק יחד עם המייסד הנודע מארק צוקרברג תרם סכום גבוה במיוחד של  20 מיליון דולר סינגפורי שהם 15.5 מיליון דולר אמריקאי, לבית ספר בסינגפור, כך דיווח “בלומברג”. על פי הודעת בית הספר העשיר והמתקדם  מדובר בתרומה הגדולה ביותר שקיבל בית הספר תיכון האמריקאי בסינגפור אי פעם.

התרומה הנכבדה היא מתנה משפחתית של סברין שנועדה לתמוך בבית הספר המתקדם ביצירת מרחבי משחק ברמה גבוהה ביותר ומעבדות מתקדמות. אילין סאברין, אשתו של המיליארדר, אמרה כי התרומה “היא דרך משמעותית עבור המשפחה שלנו להפגין את המחויבות שלנו לבית הספר”.

אדוארדו סאברין ממיקמי פייסבוק נולד למשפחה ברזילאית עשירה, הוא עבר לסינגפור בשנת 2009 וויתר על אזרחותו האמריקאית ב-2011 לפני ההנפקה הראשונית של פייסבוק. הונו, שעדיין קשור כמעט כולו לאחזקותיו בחברת המדיה החברתית  Meta Platforms Inc, מוערך בכ-30.5 מיליארד דולר, על פי נתוני בלומברג.

בית הספר בר המזל והיוקרתי בסינגפור שזכה למתנה עשירה כל כך נוסד בשנת 1956 ובו קמפוס רחב ידיים לכ-4,000 תלמידים בשכונת וודלנדס הצפונית של העיר. הלימודים בבית הספר היוקרתי לא זולים, בית הספר גובה מתלמידי התיכון הלומדים בו כ-49 אלף דולר סינגפורי לשנה, לא כולל תחבורה, מיסים ועלויות אחרות.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן