חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ספוטיפיי מעלה מחירים בארה”ב, המניה עלתה ב-4%

ספוטיפיי הודיעה ביום שני שהיא מגדילה את העלות של תוכניות הפרימיום שלה בארה"ב • החברה העלתה את מחיריה בפעם האחרונה ביולי אשתקד • ספוטיפיי מסרה כי היא מעלה מחירים כדי שהחברה תוכל "להמשיך להשקיע ולחדש בתכונות המוצר שלנו"

ספוטיפיי | צילום: שאטרסטוק

ספוטיפיי העלתה אתמול (שני) את המחירים עבור תוכניות הפרימיום שלה בארצות הברית במהלך להגדלת רווחים, כך על פי רויטרס. כתוצאה מכך, השוק הגיב והמניה עלתה אתמול ב-4%. 

החברה העלתה את המחירים של התוכנית האישית שלה ל-11.99 דולר מ-10.99 דולר לחודש, התוכנית הזוגית ל-16.99 דולר מ-14.99 דולר והתוכנית המשפחתית שלה ל-19.99 דולר מ-16.99 דולר בשוק הגדול ביותר שלה לפי דיווח ההכנסות. תוכנית הסטודנט תישאר 5.99 דולר.

ספוטיפיי ניסתה להגדיל את שולי הרווח בחודשים האחרונים על ידי הפחתת הוצאות השיווק ובאמצעות פיטורים, זאת לאחר שהסתמכה על מבצעים שהוצעו והשקעות נכבדות כדי להניע את צמיחת המשתמשים. החברה מסרה כי היא מעלה מחירים כדי שהיא תוכל “להמשיך להשקיע ולחדש בתכונות המוצר שלנו”.

ההכנסות של חברת השמעת המוסיקה השוודית בארצות הברית צמחו בכמעט 11% ל-5.23 מיליארד יורו (5.69 מיליארד דולר) ב-2023, לפי הדו”ח השנתי שלה.

תוצאות הרבעון הראשון של 2024 עקפו את הציפיות בוול-סטריט. הכנסות החברה עלו ב-20% ועמדו על 3.64 מיליארד דולר, כאשר האנליסטים ציפו להכנסות של 3.61 מיליארד דולר. בנוסף, מספר מנויי הפרימיום עלו ב-14% ל-239 מיליון והיא צופה משתמשים פעילים חודשיים ל-631 מיליון ברבעון השני.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן