חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחוזות, מכוניות פורשה וטיולים במיליוני דולרים: הצצה להוצאותיו של ביל גייטס

ביל גייטס האיש החמישי בעושרו בעולם מוערך ב-153 מיליארד דולר והוא מבעלי הקרקע הגדולים ביותר בארה"ב עם 250 אלף דונם* עוד בין הוצאותיו, חפצי אומנות בעשרות מיליוני דולרים, מטוס פרי וטיול משפחתי ביאכטה שהושכרה ב-5 מיליון דולר לשבוע

ביל גייטס, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

על פי מדד המיליארדרים של בלומברג בייל גייטס, מייסד מייקרוסופט, מוערך היום ב-153 מיליארד דולר. הוא האיש החמישי בעושרו בעולם ונראה כי למרות הצהרותיו הקודמות על הוצאות מוגבלות יחסית, הוא הרבה לבצע רכישות מפוארות במהלך השנים. מבט על האופן שבו ביל גייטס בוחר לבזבז את המיליארדים שלו למרות שהצהיר בעבר בראיונות שהוא לא מרבה לצאת למסע הוצאות, מראה הוצאות ניכרות בעיקר בתחום הנדל”ן.

מסתבר כי אחת ההוצאות החביבות ביותר על גייטס מתרכזות בתחום הנדל”ן, בבעלותו אחוזה בוושינגטון בשווי 183.5 מיליון דולר, מדובר ב-12 חלקות אדמה המשתרעות על פני 10.5 דונם שנרכשו תמורת כ-34 מיליון דולר. האחוזה של גייטס כוללת בריכה בגודל של 60 רגל בבניין נפרד משל עצמה. על פי הדיווחים, גייטס ייבא חול מסנט לוסיה שבקרביים לצורך החוף המקיף את ביתו.

עוד באחוזה ספרייה בשטח ענק של 2,100 רגל ובה כתב יד של ליאונרדו דה וינצ’י שגייטס רכש במכירה פומבית ב-30 מיליון דולר ב-1994, בביתו יש עוד חפצי אומנות וציורים יוקרתיים במיוחד בשווי של עשרות מיליוני דולרים.

בנוסף, באחוזה יש שישה מטבחים, 24 חדרי רחצה וקולנוע ביתי ל-20 אורחים ועוד מוסכים ל-23 מכוניות יוקרה שישי ברשותו של גייטס. לצד אוסף מכוניות היוקרה הכולל בעיקר מכוניות פורשה, גייטס מחזיק גם מטוס פרטי.

ביל גייטס, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

ביל גייטס נחשב לאחד מבעלי הקרקע הגדולים ביתר בארה”ב עם יותר מ-250 אלף דונם, רובם אדמות חקלאיות. עוד בנכסי הנדל”ן של גייטס, אחוזה של 20 דונם בוולינגטון שבפלורידה, הנכס נרכש תמורת כ-35 מיליון דולר בעיקר עבור ביתו של גייטס, רוכבת סוסים מושבעת.

גם בקליפורניה יש לגייטס נכסי נדל”ן, הוא הבעלים של 228 דונם תמורת 18 מיליון דולר ובנוסף השקיע 43 מיליון דולר על בית מול האוקיאנוס השקט בדל מאר קליפורניה. עוד בתים ברשותו, בית על שטח מועדון הוינטג’ של אינדיאן וולס הכולל 6 חדרי שינה. בית נוסף גייטס מחזיק בסן דייג בשטח של קאנטרי קלאב. עוד נכסי נדל”ן מחזיק גייטס במועדון ילוסטון במונטנה, בית עם 8 אמבטיות, 8 חדרי שינה, סאונה וקולנוע ביתי.

גם בענף התיירות והנסיעות מסתבר שביל גייטס היה בזבזן לא קטן, למרות שהצהיר כ הוא לא מאמין בלקחת חופשות בחלק מהזמן שעבד במיקרוסופט, הוא עדיין בילה בכמה נסיעות תיירותיות מרהיבות ביותר. ב-2014 הוא פינק את משפחתו בחופשה ים תיכונית על סיפון הסופר יאכטה אותה שכר תמורת 5 מיליון דולר בשבוע, כולל מסוק. עוד טיולים מרהיבים בסכומי עתק היו בנסיעותיו לאוסטרליה, קרואטיה והאמזונס בברזיל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

2 תגובות

  1. חבל שהוא לא מכיר את הההפחדות של איזה מיליארדר בשם ביל גייטס בנוגע לאקלים
    או שהוא כל כך אכפתי והוא רוצה למנוע מהאזרחים הקטנים מכוניות ובשר כדי שזה יקזז את הבזבוז המטורף שלא
    וחבל שבכתבות כאלו יש אפס ביקורת על הצביעות שלו וגם על העובדה שהוא שולט בהרבה מאוד אדמות חקלאיות בארה”ב כשהוא ממש לא מתעניין בחקלאות אלא בשליטה על המזון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה