חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי המכה האנושה ב-7 באוקטובר: כפר הסטודנטים בשדרות מציע שכירות בדירות חדשות במחיר מסובסד

בכפר הסטודנטים בשדרות היו דירות ישנות שבהן התבצרו הסטודנטים בעת התקפת הטרור ב-7 באוקטובר לאחר הנזקים הקשים שספג כפר הסטודנטים הוא עבר שיקום מאסיבי ושיפוץ • כעת עמותת איילים מציעה  לסטודנטים דירות חדשות ומרוהטות במחיר של 1,150 שקל בחודש
עמותת איילים- כפר הסטודנטים בשדרות

דירות משופצות להשכרה לסטודנטים בכפר בשדרות | קרדיט צילום: יהל בטיטו

על רקע המצב בעוטף עזה וניסיונות לסייע בשיקום, סטודנטים בשדרות יוכלו לשכור דירות משופצות ומרוהטות במחיר של 1,150 שקל לחודש לאדם. מדובר ביוזמה של עמותת איילים לשיווק 19 דירות משפצות בנות 3 חדרים, הדירות מתאימות ל-2 שותפים ומיועדות לסטודנטים שלומדים באזור שדרות בלבד.

הדירות ממוקמות בכפר של עמותת איילים בשדרות שנפגע קשות במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר ולאחרונה הושקעו בו כספים לשיקום ושיפוץ התשתיות שניזוקו בהשקעה של 7 מיליון שקל. יחידות הדיור שמוצעות כעת לשכירות כוללת שני חדרי שינה, סלון, מטבח ומרוהטות.

כפר הסטודנטים בשדרות הוקם לפני עשור והתגוררו בו 256 סטודנטים, במהלך ה-7 באוקטובר הסטודנטים התבצרו בדירות, לאחר חילוצם עברו למלונות ים המלח. לפני ה-7 באוקטובר היו בכפר הסטודנטים דירות ישנות הרבה יותר שעליהן שילמו הסטודנטים כ-1,100 שקל דמי שכירות.

כעת, לאחר ששדרות חזרה לפעילות רגילה הוחלט על השיפוץ ושיקום הכפר ובין היתר הוחלט ם על שדרוג משמעותי לדירות, “העמותה החליטה לחדש ולשדרג את כל תשתיות הכפר שניזוקו בצורה אנושה ולחדש את עשרות דירות שספגו פגיעה ישירה במהלך המלחמה על מנת לייצר לסטודנטים מתחם אטרקטיבי ותוסס המספק את צרכיהם”, נמסר מהעמותה.

סיגל ברזילי, מנכ״לית עמותת איילים, התייחסה לדירות השכורות המסובסדות לסטודנטים, ״בחודשים האחרונים אנו עסוקים סביב השעון בחידוש ושיפוץ הכפר של העמותה בעיר שדרות על מנת להחזיר אותו למצב שהיה עד ה-7 באוקטובר. כעת יצאנו למהלך שיווק של דירות להשכרה במחיר מסובסד ואטרקטיבי לסטודנטים שירצו להגיע ללמוד בשדרות והסביבה. בהתאם להצלחת המהלך נרחיב אותו ונציע עוד דירות להשכרה בהמשך”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן