חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי שנוספו עוד חנויות: ההכנסות של מקס סטוק עלו ב-12%

הרשת מדווחת על תוצאות הכספיות של הרבעון הראשון עם עלייה של כ-14% ברווח הגולמי ועלייה של כ-24% ברווח הנקי לבעלי המניות • אורי מקס, מייסד החברה: הלקוחות מצביעים ברגליים, העלייה בהכנסות בעיקר מפתיחת סניפים חדשים ועלייה במספר הלקוחות

מקס סטוק | צילום: שאטרסטוק

מקס סטוק, מפעילת רשת החנויות המוזלות בארץ, מדווחת היום (ד’) על תוצאות הרבעון הראשון של 2024 עם עלייה של כ-12% בהכנסות שהסתכמו ב-313 מיליון שקל, לעומת 280 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עוד מדווחת החברה כי הרווח הגולמי עלה בכ-14% ברבעון הראשון ל-133 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 116 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

על פי החברה, הצמיחה בהכנסות נבעה בעיקר מפתיחת סניפים חדשים והעלייה במספר הלקוחות המבקרים בסניפי הרשת, המכירות בחנויות זהות עלו ב-4%, מה ששיקף את העלייה בהיקף התנועה בחנויות הרשת.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון הראשון של שנת 2024 עלה בכ-24% לכ-25.9 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי לבעלי המניות בסך של כ-20.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מסבירים את העלייה ברווח הנקי בעלייה בהיקפי הפעילות של החברה ומהשיפור ברווחיות התפעולית.

רשת מקס סטוק הוקמה בשנת 2004 וכיום מפעילה 64 סניפים בישראל ועוד שני סניפים בפורטוגל. עד כה חתמה החברה על פתיחה והרחבה של 5 סניפים חדשים עד לסוף שנת 2026 לצד סניפים נוספים שנמצאים במשא ומתן.

אוקי מקס, מייסד החברה, אמר בעקבות הדוחות כי “הלקוחות מצביעים ברגליים, אנו מציגים גידול של מעל 10% במכירת בחנויות זהות בחודשים ינואר-אפריל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה