חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי שנקלעה לחובות: רשת המלונות בראון נמכרת לקנדה ישראל

על פי מזכר הבנות שנחתם עם חברת ישראל קנדה מלונאות היא תרכוש 8 מלונות ביוון עם 1,076 חדרים ובנוסף את מלונות הרשת בתל אביב ובירושלים • שווי העסקה כ-100 מיליון שקל כאשר הפעילות ביוון תהיה ללא תמורה

בניין 'קנדה ישראל' בתל אביב | צילום: שאטרסטוק

קנדה ישראל מדווחת היום (חמישי) לבורסה כי חברת הבת שבבעלותה ישראל קנדה מלונאות חתמה על מזכר הבנות לרכישת פעילות רשת מלונות בראון בישראל וביוון הכוללת כ-1,850 חדרים. רשת המלונות בראון פועלת במציאות קשה של ירידה במספר התיירים בעקבות המלחמה, קשיים שמגיעים אחרי תקופה ארוכה של משבר הקורונה שדרדר את ענף המלונאות.

על פי העסקה המתגבשת מדובר ברכישה של 8 מלונות ביוון עם 1,076 חדרים. בישראל העסקה כוללת את רכישת מלונות בראון בתל אביב וירושלים עם  כ-779 חדרים. שווי העסקה מוערך ב-100 מיליון שקל, כאשר כ-27 מיליון שקל ישולמו במזומן ויתר הסכום בהסבת חובות הרשת לבעלותה של קנדה ישראל. התמורה מתייחסת לבתי המלון של בראון בישראל כאשר את הפעילות ביוון תקבל ישראל קנדה מלונות ללא תמורה.

קנדה ישראל מדווחת כי לאחר השלמת העסקה תכלול רשת ישראל קנדה מלונאות כ-3,600 חדרים בארץ ובחו”ל. רשת מלונות בראון היא רשת בינלאומית של מלונות בוטיק בבעלות ניר ויצמן, ליאון אביגד, ניצן פרי והכשרה חברה לביטוח. נכון לשנת 2022 יש לרשת 46 בתי מלון בישראל, יוון וקרואטיה.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן