חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזו חברה ייצרה את הביפרים שהתפוצצו? גולד אפולו מטייוואן סימנה את החברה ל”ייעוץ” מהונגריה

מדבקות עם המותג של יצרנית האלקטרוניקה מטייוואן גולד אפולו נמצאו על הביפרים ההרוסים בלבנון אך החברה מתעקשת שהביפרים לא יוצרו על ידי החברה וכיוונה לחברה אירופית אחרת -  BAC Consulting שבסיסה בהונגריה המוסמכת להשתמש במותג של גולד אפולו

הרגעים אחרי הפיצוץ החריג בלבנון | רשתות ערביות

אחרי פיצוץ הביפרים בלבנון, יצרנית האלקטרוניקה גולד אפולו  מטייוואן הודיעה היום (רביעי) כי לא ייצרה את הביפרים שהיו בשימוש חיזבאללה. הקשר של החברה מטייוואן לאירוע התבסס לאחר שתמונות של הביפרים ההרוסים בלבנון הוכיחו את מעורבותה של חברת גולד אפולו  לאור מדבקות של החברה שהוצמדו למכשירים. מייסד החברה והנשיא Hsu Ching-kuang, אמר בריאיון לכתבים מהעולם כי הביפרים יוצרו על ידי חברה אחרת בעלת רישיון להשתמש במותג שלה.

“שיתפנו פעולה עם סוכן באירופה במשך שלוש שנים, הוא הסוכן של כל המוצרים שלנו”, אמר הסו במשרדי החברה בעיר ניו טייפה שבצפון טייוואן, והוסיף כי יש לו את החוזים להוכיח את טענתו. “אנחנו לא חברה גדולה, אבל אנחנו חברה אחראית שאכפת לה מהמוצרים”, הוסיף.

החברה האחרת היא BAC Consulting שבסיסה בהונגריה, חברה ל”ייעוץ” המוסמכת להשתמש בלוגו של Gold Apollo למכירת מוצרים באזורים מסוימים, “אך העיצוב והייצור של המוצרים מטופלים במלואם על ידי BAC”, נכתב בהודעה. מנכ”לית BAC Consulting אישרה שהחברה עבדה עם גולד אפולו. אבל כשנשאלה על הביפרים והפיצוצים, אמרה, “אני לא מייצרת את הביפרים. אני חושבת שטעית”.

“האם יצרן אחר ייצר אותם ופשוט סימן אותם במותג אפולו? החלק הזה עדיין נמצא בחקירה של הרשויות”, אמר דובר משרד הכלכלה של טייוואן ל-NBC News, שטען כי אין תיעוד של החברה כמי שעסקה בייצוא הביפרים ישירות ללבנון.

מכשירי הביפרים נמצאים בשימוש ארגון הטרור חיזבאללה שנמנעים משימוש בטלפונים סלולריים מחשש שישראל תוכל לעקוב אחריהם ולנטר אותם. גורמים רשמיים בלבנון הזהירו ביום שלישי לאחר אירוע הפיצוץ, את כל האזרחים להתרחק ממכשירי התקשורת האלחוטיים.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן