חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזי ג’ט מבטלת טיסות לישראל על רקע החשש ממלחמה עם איראן

רגע לפני חג הפסח, בעקבות המתיחות עם איראן, חברת הלואו קוסט איזיג'ט ואייר אינדיה משעות את פעילותן עד לשבוע הבא • חברות רבות שביטלו את טיסותיהן בעקבות המתקפה האיראנית צפויות לחזור החל ממחר, צפויים עיכובים

מטוסים של חברת איזיג'ט | צילום: שאטרסטוק

איזי ג’ט הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות לישראל למשך כמעט שבוע על רקע החשש שתל אביב מתכוננת לפתוח במתקפת תגמול נגד איראן. 

רגע לפני חג הפסח, נוסעי חברת התעופה הבריטית עומדים בפני ביטולים או עיכובים בטיסות לישראל ולמדינות הסובבות אותה לאחר התקיפות של איראן בשבת בלילה. איזי ג’ט השעתה את הטיסות לתל אביב וממנה עד וכולל יום ראשון ה-21 באפריל. גם חברת התעופה אייר אינדיה החליטה להשעות את פעילותן בקווים לישראל וממנה עד 21.4.24, יום לפני ערב החג העמוס.

חברת הלואו קוסט וויז אייר מסרה כי תחדש את טיסותיה לישראל החל ממחר ה-16 באפריל, לאחר שהודיעה אתמול כי תפסיק את טיסותיה בימים ראשון ושני, גם היא הזהירה מעיכובים בטיסות. וויז אייר מסרה כי היא “עוקבת מקרוב אחר המצב מול הרשויות הרלוונטיות ומעדכנת את נוסעיה בכל השינויים בלוח הזמנים”, עוד היא הוסיפה כי, “כל הנוסעים שהושפעו משינויי לוח הזמנים יקבלו אפשרויות הזמנה מחדש או החזר כספי”.

חברת התעופה ההולנדית KLM | צילום: שאטרסטוק

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה הודיעה כי השעתה את הטיסות לתל אביב עד יום שני וכולל וכי הן יתחדשו ביום שלישי. גם חברת התעופה KLM ביטלה את כל הטיסות לתל אביב וממנה עד יום שלישי, אייר קנדה תשוב לישראל בשישי ה-19.4.

המרחב האווירי של ישראל נסגר בשבת בלילה לאחר שאיראן פתחה במתקפה ישירה ראשונה אי פעם על המדינה. איראן שיגרה מל”טים וטילים לעבר ישראל כנקמה על התקיפה המיוחסת לישראל בקונסוליה של טהראן בדמשק, שבה נהרגו מספר מפקדים בכירים איראנים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן