חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילון מאסק: טסלה תתחיל להשתמש ברובוטים החל מהשנה הבאה

מנכ"ל טסלה, אילון מאסק אמר היום בפוסט ברשת החברתית X כי "לטסלה יהיו רובוטים דמויי אדם, לשימוש פנימי בשנה הבאה" • גם הונדה ובוסטון דינמיקס, פיתחו רובוטים משלהן • הדוחות הכספיים של יצרנית המכוניות יפורסמו הלילה

רובוטים של טסלה יעבדו במפעלים? | צילום: שאטרסטוק

אילון מאסק אמר היום בפוסט ברשת החברתית X שבבעלותו, שטסלה תתחיל לייצר ולהשתמש ברובוטים דמויי אדם החל מהשנה הבאה. עוד הוסיף שהרובוטים ישמשו לראשונה את טסלה במכירות בשנת 2026.

לפי מאסק, הרובוט, שנקרא “Optimus”, יהיה מוכן לשימוש במפעלי טסלה עד סוף השנה הנוכחית. “לטסלה יהיו רובוטים דמויי אדם שימושיים באמת בייצור נמוך לשימוש פנימי של טסלה בשנה הבאה, ובתקווה, ייצור גבוה עבור חברות אחרות ב-2026”, אמר מאסק בפלטפורמת המדיה החברתית שלו X.

בעבר אמרה החברה כי היא שואפת לבנות “רובוט אנושי אוטונומי” שיבצע “משימות לא בטוחות, שחוזרות על עצמן או משעממות”. חברות אחרות, כמו הונדה ובוסטון דינמיקס, פיתחו גם רובוטים דמויי אדם משלהן.

מניית החברה סיימה את המסחר ביום שני בניו יורק בעלייה של יותר מ-5%. היום בלילה צפויים להתפרסם הדוחות הכספיים של טסלה שלפי הציפיות לא יביאו איתם בשורות טובות. 

Robotaxi, הרובוטקסי של טסלה | צילום: שאטרסטוק

מוקדם יותר השנה, מאסק אמר שהרכב “רובוטקסי” (Robotaxi) ייחשף ב-8 באוגוסט, אולם, בשבוע שעבר, הוא עידכן כי האירוע יידחה לחודש אוקטובר. “הזמן הנוסף מאפשר לנו להשוויץ בעוד כמה דברים”, כתב ב-X. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן