חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איש העסקים יצחק תשובה חוזר לעסקי הנדל”ן: מגדיל את אחזקותיו בחברת YBOX

חברת הנדל"ן YBOX מדווחת היום לבורסה על רכישת מניות נוספות על ידי איש העסקים יצחק תשובה, בעל עניין בחברה, בהיקף של כ-5 מיליון שקל • שיעור אחזקותיה של קבוצת תשובה בחברת YBOX עומד על כ-12.16% מהונה המונפק והנפרע של החברה

איש העסקים יצחק תשובה | צילום: פלאש 90

יצחק תשובה, שהיה בעבר הבעלים של חברת הנדל”ן אלעד מגורים, מרחיב כעת את שיתוף הפעולה עם חברת הנדל”ן YBOX וחוזר לעסקי הנדל”ן: על פי הודעה בבורסה שפורסמה היום (ב’) יצחק תשובה מממש אופציה לרכישת מניות נוספות של חברת הנדל”ן בהיקף של כ-5 מיליון שקל.

קבוצת תשובה מימשה את האופציות שניתנו לה בינואר האחרון, עת נכנסה כשותפה ובעלת עניין בחברת הנדל”ן YBOX והגדילה כעת את ההחזקה בחברה. קבוצת תשובה מימשה 7.633 מיליון אופציות (שאינן סחירות) לרכישת מניות YBOX, בתמורה של כ-5 מיליון שקל. לאחר מימוש האופציות, שיעור אחזקותיה של קבוצת תשובה בחברת YBOX עומד על כ-12.16% מהונה המונפק והנפרע של החברה. עוד מדווחת קבוצת תשובה כי היא מחזיקה באופציות לרכישת מניות נוספות בעוד כ-5 מיליון שקל, עד ליוני 2025.

חברת YBOX נדל”ן היא חברה ציבורית, העוסקת בייזום פרויקטים למגורים, בהתחדשות עירונית ובתחומי הנדל”ן המניב, למשרדים, מלונאות ומסחר. בעל המניות הדומיננטי בה הוא יעקב מנחם גורסד (44.72%),יזם נדל”ן יהודי־צרפתי. שיתוף הפעולה עם יצחק תשובה ובנו מגיע כשנה וחצי לאחר שת”פ משמעותי שחתמה YBOX, שבמסגרתו ענקית המלונאות פתאל הפכה לבעלת עניין בחברה עם רכישת 10% ממניותיה במאי 2022.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה