חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלארום: המשקיעים איבדו רבע מהשווי היום, אבל עדיין עשו 350% השנה

ירידות של 0.6% בת"א; הבנקים איבדו 1%; טבע ריכזה עניין רב עם מחזור של יותר מ-120 מיליון שקל והוסיפה 0.7%. פורסייט מדווחת שחתמה על הסכם בסין למיזם שליטה מרחוק על רכב כבד

כסף ישראלי | צילום: שאטרסטוק

יום של ירידות שערים היום (רביעי) בתל אביב, נסגר בירידות של 0.6% במדדים המובילים. את הירידות הובילו הבנקים וחברות הטכנולוגיה הדואליות הגדולות, בהן נייס (2.9%-) וקמטק (1.7%-). טבע עלתה 0.7% במחזור גבוה של 120 מיליון שקל. נתונים אלה ועוד עולים מסקירתו של יובל צוק, מיחידת המחקר של הבורסה לני”ע בת”א.

נאייקס (4.0%-) רשמה את הירידה החדה ביותר מבין מניות ת”א-125, ואחריה וואן טכנולוגיות (3.4%-). בכיוון השני קבוצת אקרשטיין (3.3%+) ואזורים (3.1%+) בלטו לחיוב.

אלארום, מכוכבות השנה, פרסמה תוצאות מאכזבות למחצית הראשונה של השנה וצנחה ב-23.6% במחזור גבוה של 16 מיליון שקלים; זאת למרות שהצפי כלל ביצועי שיא ועלייה נאה בהכנסות ונתונים חיוביים נוספים. גם לאחר צניחה זו המניה רושמת תשואה גבוהה מ-350% השנה.

סיפיה וויז’ן זינקה בקרוב ל-15% במחזור גבוה בעקבות התקשרות בהסכם שת”פ אסטרטגי הכולל הסכם השקעה.

ווישור שזינקה אתמול 16.6% הוסיפה היום 3.6% וכבר קרובה לתשואה של 100% מתחילת השנה.

כאמור מדד ת”א בנקים-5 ירד היום ואיבד כ-1%. עוד בלטו מדדי ת”א טכנולוגיה (0.9%-) וגלובל-בלוטק (1.5%-), שירדו בין השאר עקב צניחת אלארום טכנולוגיות.

בשוק איגרות החוב הייתה היום מגמה מעורבת עם שינויים קלים ולא מהותיים במדדי התל-בונד המובילים. עליות שערים מתונות נרשמו במדדי התל-גוב – תל-גוב שקלי 10+ עלה ב-0.45%.

דיווחים: כביש טעינה ישראלי בגרמניה

בין הדיווחים באתר המאיה: אלקטריאון (2.7%+) התקינה בהצלחה כביש טעינה אלחוטית בגרמניה לאחת מחברות התשתית המובילות באירופה, המתמחה בבניית תשתיות תחבורה.

פורסייט (2.3%-), המתמחה במערכות ראייה ממוחשבות לרכב, חתמה על הסכם לפרויקט POC עם חברה סינית המפתחת מערכות לשליטה מרחוק לציוד כבד.

סיפיה וויז’ן (14.6%+) התקשרה עם יצרנית מכלולים Tier 1 בתחום הרכב בהסכם השקעה ושיתוף פעולה אסטרטגי. פורטפוליו המוצרים של יצרנית זו כולל מערכות לניטור נהג, תחום פעילותה של סיפיה.

חברה בת של מיה דיינמיקס (4.5%+), המפתחת טכנולוגיה לכלי תחבורה חשמליים זעירים, קיבלה הזמנה ממפיץ בבלגיה של כלי רכב שהחברה פיתחה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן