חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמזון רוצה להתחרות ב-Shein ו-Temu: תקים חנות חדשה ומוזלת באתר

לפי הדיווח, התכנית של אמזון כוללת חנות חדשה ומוזלת באתר הפופולרי שישרת בעיקר את הסוחרים הסיניים • המטרה היא להתחרות ראש בראש אל מול הקמעונאיות הסיניות הגדולות Shein ו-Temu • בשנת 2023, מספר הסוחרים הסיניים עם מכירות של למעלה מ-10 מיליון דולר גדל ב-30%, כך לפי נתוני החברה

אמזון | צילום: שאטרסטוק

אמזון מתכננת להשיק חנות חדשה באתר שלה שמוקדשת לפריטי אופנה ולייף סטייל במחירים נמוכים שיאפשר למוכרים סינים לשלוח ישירות לצרכנים בארה”ב, כך לפי הדיווח של CNBC.

החנות, שהוכרזה בכנס בדלתיים סגורות למוכרים סינים ביום רביעי, מסמנת את הניסיון של אמזון להדוף את התחרות ההולכת וגוברת מצד חברות המסחר האלקטרוני Temu ו-Shein, שלשתיהן יש קשרים עם סין, הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

את האתרים האלה כל ישראלי מכיר: Temu ו-Shein הסיניות הרחיבו את נוכחותם בארה”ב בשנים האחרונות, ומשכו נתח גדל והולך של הקונים האמריקאים עם המחירים הנמוכים שלהם על ביגוד, אלקטרוניקה ומוצרים לבית.

אמזון צפויה להקים חנות שתכלול מגוון פריטים שאינם מותגים, במחירים של מתחת ל-20 דולר. החברה תשלח את המוצרים ישירות מסין לארה”ב, במטרה לספק אותם לקונים תוך 9 עד 11 ימים. 

קמעונאיות האופנה הסיניות | צילום: שאטרסטוק

בדצמבר הכריזה אמזון על “מרכז חדשנות” בשנג’ן שברפובליקה הסינית, מרכז טכנולוגיה וייצור פופולרי, והיא אף קיצצה את העמלות שהיא גובה מסוחרים שמוכרים בגדים במחירים מתחת ל-20 דולר.

אמזון מסרה כי בשנת 2023 מספר הפריטים שנמכרו על ידי מוכרים סינים באתר שלה גדל ביותר מ-20% משנה לשנה, בעוד שמספר הסוחרים הסינים עם מכירות של למעלה מ-10 מיליון דולר גדל ב-30%.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה