חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמזון תסיר את טכנולוגיית התשלום ‘Just Walk Out’ בחנויות בארה”ב

אמזון תסיר את טכנולוגיית התשלום "Just Walk Out" בחנויות מכולת בארה"ב • המערכת משתמשת במצלמות ובחיישנים כדי לחייב לקוחות לאחר שהם יוצאים מהחנויות

אמזון פרש בארה"ב | צילום: שאטרסטוק

ענקית המסחר המקוון תסיר את טכנולוגיית “Just Walk Out” שלה בחנויות ‘אמזון פרש’ בארה”ב, שחייבה את הקונים באופן אוטומטי ללא קופאית, כך לפי דיווח של ה-The Information.

מערכת “Just Walk Out”, המסתמכת על מצלמות וחיישני מדף, הייתה חידוש גדול בטכנולוגיית הקופה כאשר הופיעה לראשונה לפני שנים. הטכנולוגיה מחייבת את הקונים באמצעות אפליקציית סמארטפון ברגע שהם עוזבים את החנות.

יש כיום 44 חנויות של אמזון פרש בארה”ב, 27 מהן משתמשות בטכנולוגיית “Just Walk Out”, אמרה החברה. זה עדיין ישמש במיקומי Amazon Go בסגנון חנויות הנוחות, כמו גם בחנויות קטנות יותר של Amazon Fresh בבריטניה וכמה קמעונאים של צד שלישי. אמזון גם אמרה שהיא תתקין עמדות לקופה עצמית ותמשיך להציע סיוע בקופה.

חנויות אמזון פרש ישתמשו במקום זאת ב-Dash Carts, המאפשר ללקוחות להשתמש בעגלותיהם כדי לסרוק פריטים בזמן הקניות, על פי דובר החברה. טכנולוגיית Dash Cart, שכבר נמצאת בשימוש בחלק מחנויות Fresh, אינה מחייבת את הקונים ליצור אינטראקציה עם קופאית. 

Just Walk Out, אמזון פרש בארה”ב | צילום: שאטרסטוק

קמעונאיות גדולות שקלו כיצד להתמודד בצורה הטובה ביותר עם התשלום בחנויות שלהם. חלקם אימצו צורות שונות של צ’ק-אאוט עצמי שעלול להיות לא פופולרי בקרב קונים, רק כדי לנטוש אותן שנים מאוחר יותר. בחודש שעבר, קמעונאית ההנחה Five Below אמרה שהיא תגביל את התשלום העצמי כדי לרסן גניבות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה