חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפליקציית “ביט” משנה צורה: בנובמבר תושק גרסה חדשה שתציע שדרוג יכולות

אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים מתחדשת עם גרסה שתיראה שונה גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת היכולות שתציע האפליקציה כמו אפשרות לצבור כספים באפליקציה מבלי שהכספים יעברו באופן ישיר לחשבון הבנק

אפליקציית העברות התשלומים ביט | צילום: שאטרסטוק

ביט, אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים, תיראה אחרת בקרוב: בנק הפועלים הודיע היום (חמישי) כי הוא מציע ממשק אינטראקטיבי בעיצוב חדש עם הרחבת השירותים שאפליקציית התשלומים מציעה.

אחת היכולות שיתווספו לביט בקרוב היא ניהול יתרה כספית, אפשרות לצבירת יתרה בתוך האפליקציה, כך שבמקום שהכספים יועברו ישירות לחשבון הבנק, אפשר יהיה לצבור יתרת כספים ולהשתמש בה.

ההשקה של “ביט” החדש תצא לדרך בחודש נובמבר, הגרסה החדשה תהיה זמינה להורדה לציבור הרחב במהלך נובמבר. לטענת בנק הפועלים, מדובר בתשתית טכנולוגית חדשה שמאפשרות יכולות כמו חיפוש מתקדם, ניהול ומעקב אחר הוצאות ויצירת קוד אישי לצורך קבלת כסף. גם מבחינת העיצוב, ביט תיראה אחרת, ” יהיה שימוש בצבעים רכים ושילוב אנימציות ואייקונים בולטים”, נמסר.

מהבנק נמסר כי מטרת התשתית החדשה היא להפוך את ביט לא רק לאפליקציית תשלומים אלא גם לכלי פיננסי אישי ושימושי יותר, שיאפשר למשתמשים לנהל יתרה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן