חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפל ואנבידיה מנהלות מגעים להשקעה ב-OpenAI

אפל ואנבידיה מנהלות מגעים להשקעה ב-OpenAI: ענקיות הטכנולוגיה יצטרפו לסבב גיוס של מיליארדי דולרים לצד מיקרוסופט וחברת ההון סיכון Thrive Capital, כך דיווח הוול סטריט ג׳ורנל

ענקית הבינה המלאכותית OpenAI | צילום: שאטרסטוק

אפל ואנבידיה נמצאות במגעים להשקיע ב-OpenAI, כך דווח אתמול (חמישי) מהלך שצפוי לחזק את מעמדם במרוץ של חברות הטכנולוגיה אחרי הבינה המלאכותית, לפי הוול סטריט ג’ורנל.

ההשקעה תהיה חלק מסבב גיוס חדש של OpenAI לפי שווי של 100 מיליארד דולר. הוול סטריט ג’ורנל דיווח ביום רביעי שחברת הון הסיכון Thrive Capital מובילה את הסבב, שיסתכם בכמה מיליארדי דולרים וצפויה להשתתף גם ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט.

אפל ו-OpenAI | צילום: שאטרסטוק

הדיווח לא ציין מה הסכום שצפויות אפל ואנבידיה להשקיע ב-OpenAI בסבב זה. עד כה, מיקרוסופט הייתה המשקיעה האסטרטגית העיקרית ב-OpenAI והיא מחזיקה ב-49% מרווחי סטארט-אפ הבינה המלאכותית לאחר שהשקיעה 13 מיליארד דולר מאז 2019.

כיצרנית הגלובלית הדומיננטית של שבבים שמניעים את ChatGPT ודגמי AI אחרים, אנבידיה עבדה זמן רב בשיתוף פעולה הדוק עם OpenAI.

כמו גם, אפל הכריזה ביוני על OpenAI כשותפה הרשמית הראשונה של Apple Intelligence, המערכת שלה שפועלת על תכונות AI. הוא צפוי החדש לכלול גרסה משופרת של העוזרת הקולית Siri, הגהת טקסט ויצירת אימוג’ים מותאמים אישית.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן