חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפל חושפת את העתיד עם AI: סירי משופרת ויכולות צילום מתקדמות

באירוע ההשקה של אפל שנערך היום, החברה הציגה את סדרת ה-iPhone 16 יחד עם חידושים טכנולוגיים מרשימים, ביניהם מערכת ה-AI החדשה "Apple Intelligence" שמובנית במכשירים • באירוע הוצגו שיפורים במצלמות, עיבוד תמונה וידאו ויכולות משודרגות של סירי

חברת אפל | צילום: שאטרסטוק

אפל חשפה היום את האייפון 16, הכולל התקדמות משמעותית בתחום הבינה המלאכותית (AI) עם הצגת “Apple Intelligence”. מערכת AI חדשה זו משולבת באופן עמוק ב-iOS 18 וכוללת עיבוד במכשיר לפרטיות משופרת.

Apple Intelligence מסייעת למשתמשים במשימות כגון עיבוד שפה טבעית, עריכת תמונות ווידאו מתקדמת והצעות מותאמות אישית המבוססות על התנהגות המשתמש.

תכונות עיקריות המופעלות על ידי AI כוללות Siri אינטואיטיבית יותר, שיכולה להתמודד עם פקודות מורכבות ולשמור על הקשר בין אינטראקציות מרובות.

אייפון של אפל | צילום: שאטרסטוק

בנוסף, כלים כמו Clean Up in Photos שיכולים להסיר אוטומטית אובייקטים לא רצויים מתמונות. משתמשים יכולים גם לקיים אינטראקציה עם אפליקציות מונעות בינה מלאכותית כמו ChatGPT ישירות דרך המצלמה והאייפון החדש גם מציב יכולות וידאו מתקדמות.

הוצגה מערכת צילום מתקדמת עם מצלמת 48 מגה פיקסל חדשה, שיכולה לצלם ב-4K120fps. תכונות AI חדשות במערכת המצלמה מאפשרות עריכה בזמן אמת, הפחתת רעשי רוח, ושימוש בסגנונות צילום מותאמים אישית שיכולים לזהות גווני עור ולהחיל התאמות ספציפיות על התמונות​.

ב-iPhone 16 Pro ו-iPhone 16 Pro Max, אפל הדגישה את השימוש בשבב A18 Pro שמאפשר עיבוד מהיר יותר ותמיכה במודלים של AI.

אחד מהחידושים המשמעותיים הוא היכולת לנהל בקשות מורכבות יותר עם שמירה על פרטיות המשתמש באמצעות “Private Cloud Compute” – טכנולוגיה המאפשרת שילוב של עיבוד מקומי על המכשיר עם כוח עיבוד בענן מבלי לשתף את הנתונים האישיים של המשתמשים עם אפל.

החגיגה של אפל: הערב בשעה 20:00 ייחשפו אייפון 16 ומערכת ההפעלה החדשה

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן