חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפל מאבדת גובה כשהביקושים לאייפון 16 חלשים מהצפוי

מניית אפל ירדה היום לאחר דיווחים לפיהם הביקוש לאייפון 16 החדש נמוך מהצפוי • הסיבה המרכזית לפי ההערכות: Apple Intelligence, אחד מהשדרוגים המרכזיים של הדגמים החדשים שהוצגו באירוע השנתי של אפל - עדיין לא זמין

אייפון 16, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מניות אפל ירדו היום (שני) בכמעט 3% לאחר שאנליסטים אמרו כי זמני האספקה ​​של דגמי ה-iPhone 16 Pro החדשים מצביעים על ביקוש חלש מהצפוי, זאת ככל הנראה בגלל דחיית ההשקה של תכונות הבינה המלאכותית, כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס.

אפל חשפה בשבוע שעבר את סדרת האייפון 16 שלה שתוכננה סביב תוכנת הבינה המלאכותית החדשה – Apple Intelligence.

אייפון של אפל | צילום: שאטרסטוק

מכירות ההזמנות מראש לסוף השבוע הראשון של דגמי ה-iPhone 16 Pro ו-Pro Max ירדו ב-27% ו-16%, בהתאמה, על פי הערכות של Kuo המבוססות על זמן האספקה ​​ותוכניות הייצור של כל דגם.

נתוני הזמנות מוקדמות מ-BofA Global Research חשפו זמני משלוח גלובליים קצרים יותר עבור דגמי ה-iPhone 16 Pro בהשוואה ל-15 דגמי ה-Pro של השנה שעברה, נכון מיום שני, שלושה ימים לאחר שהחברה החלה לקבל הזמנות מוקדמות.

זמן המשלוח הממוצע של ה-iPhone 16 Pro עמד כעת על 14 ימים, נמוך מ-24 ימים עבור ה-iPhone 15 Pro בשנה שעברה, כך הראו הנתונים, בעוד שזמן המשלוח של 19 הימים עבור ה-iPhone 16 Pro Max בהשוואה ל-32 ימים בשנה שעברה.

עם זאת, אתר BofA ציין כי זמני האספקה ​​הנמוכים יותר יכולים להיות גם גורם לכך שאפל משפרת את שרשרת האספקה ​​של דגמי ה-Pro שלה. המשלוח בשנה שעברה עבור ה-iPhone 15 Pro Max הושפע מבעיות אספקה ​​של עדשת הטטרפריזמה.

אפל חושפת את העתיד עם AI: סירי משופרת ויכולות צילום מתקדמות

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן