חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפל תחשוף בשבוע הבא את האייפון 16: למה אפשר לצפות?

תפתחו יומנים: אפל תחשוף את האייפון 16 ביום שני • האייפון הבא של אפל יהיה הראשון שיכלול את Apple Intelligence בהשקה, אבל תכונות AI הן לא הדבר היחיד שניתן לצפות לו

מטה אפל, גרמניה | צילום: שאטרסטוק

אפל תחשוף בשבוע הבא את האייפון 16 שלה שצפוי להיות הטלפון החזק והמיטבי ביותר שלה עד כה (לפחות עבור דגמי ה-Pro). זה גם צפוי להיות האייפון הראשון שיושק עם Apple Intelligence. 

בנוסף למערך ה-iPhone 16 ולוח שעונים חדשים ו-AirPods, אפל צפויה להציג יותר תכונות בינה מלאכותית, כמו היכולת להבין מה יש על המסך, יחד עם גרסה משודרגת של סירי ויכולות הקלטת ותמלול שיחות.

דגמי האייפון 16 העיקריים יגיעו בצבעים חדשים ויראו מעט שונה מהגב השנה. אם יש להאמין ליחידות דמה שדלפו, למודל המצלמה יהיו כעת שתי עדשות בצורה אנכית, כמו ה-iPhone 12 וה-iPhone X, במקום המיקום האלכסוני שנמצא בשימוש מאז ה-iPhone 13.

בנוסף, מערך ה-iPhone 16 יקבל גם חיי סוללה טובים יותר, על פי האנליסט של אפל מינג-צ’י קואו.

אפל אמורה להציג את הדגמים החדשים של אייפון 16 באירוע שלה בשבוע הבא ביום שני ה-9 בספטמבר. 

אייפון 16, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מתי יהיה אפשרי להוריד את iOS 18 החדש?
אם אתם לא מתכוונים לקנות את האייפון 16 החדש, עדיין תהיה לכם אפשרות להפוך את האייפון הישן יותר לדומה לדגמים החדשים – בהנחה שהאייפון שלך כשיר ל-iOS 18. (כמעט כל הדגמים שהוצגו בשש השנים האחרונות הם כאלה).

בעוד אפל לא תכריז מתי היא תשחרר את ה-iOS 18 לציבור עד לאירוע שלה, ניתן לשער על סמך מקרי עבר כי היא תהיה זמינה בשבוע שלאחר האירוע – לכל המוקדם בארה”ב ובתקווה גם לישראל, כך לפי engadget.

השקת אייפון 16 בעוד חודש: הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן