חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגיל 74: המוזיקאי ברוס ספרינגסטין הוא מיליארדר

לפי ההערכות של מגזין פורבס, המוזיקאי ברוס ספריגסטין המכונה: "The Boss" שווה כעת 1.1 מיליארד דולר • עיקר עושרו מגיע ממכירת קטלוג המוזיקה שלו לסוני ב-2021 תמורת סכום מוערך של 500 עד 550 מיליון דולר

המוזיקאי והיוצר האגדי, ברוס ספרינגסטין | צילום: שאטרסטוק

ברוס ספרינגסטין, הזמר והיוצר האגדי, שהפך לקול הרוקנ’רול של מעמד הפועלים באמריקה, שווה כעת 1.1 מיליארד דולר, כך לפי הערכה “שמרנית” של פורבס.

חלק גדול מהשווי הנקי שלו התגבש בשנים האחרונות. בשנת 2021, ספרינגסטין מכר את קטלוג המוזיקה שלו לסוני תמורת סכום מוערך של 500-550 מיליון דולר, וסימן את העסקה הגדולה ביותר שבוצעה אי פעם עבור גוף יצירה של אמן בודד.

Pollstar דיווח כי בשנת 2023, “הבוס” מכר יותר מ-1.6 מיליון כרטיסים בסיבוב ההופעות העולמי, והניב הכנסות של 380 מיליון דולר עם יותר מ-3.4 מיליון כרטיסים שנמכרו.

ספרינגסטין מכר 140 מיליון אלבומים ברחבי העולם, הוא זכה ב-20 פרסי גראמי ונמצא בהיכל התהילה של הרוקנרול ושל כותבי השירים. הוא גם קיבל את אות הכבוד של מרכז קנדי ​​ב-2009 ואת מדליית החירות הנשיאותית ב-2016.

המוזיקאי ברוס ספריגסטין בן ה-74 | צילום: שאטרסטוק

ספרינגסטין ביטל את ההופעות שלו ב-2023 בסיבוב ההופעות שלו בספטמבר האחרון, מכיוון שקיבל טיפול במחלת כיב הקיבה. “תודה לכל החברים והמעריצים שלי על האיחולים, העידוד והתמיכה שלכם”, אמר הזמר האגדי בהודעה שפרסם ברשתות החברתיות שלו, בו הודיע על ביטול ההופעות “אני מקבל טיפול רפואי ואני לא יכול לחכות לראות את כולכם בשנה הבאה”. מאז הוא חזר לבמה ונמצא בסיבוב הופעות באירופה.

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bruce Springsteen‎‏ (@‏‎springsteen‎‏)‎‏

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן