חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדרך לכבוש את המסך: אילון מאסק משיק אפליקציה לטלוויזיות חכמות

אילון מאסק אמר כי הרשת החברתית X שבבעלותו מתכננת להשיק אפליקציה לטלוויזיות חכמות שבהן ניתן לצפות בסרטונים ארוכים מהפלטפורמה • האפליקציה החדשה צפויה להיות דומה ליוטיוב של גוגל

האיש הכי עשיר בעולם, אילון מאסק | צילום: שאטרסטוק

הרשת החברתית X שבבעלותו של המיליארדר אילון מאסק מתכננת להשיק אפליקציה שתפעל בטלוויזיות חכמות עבור משתמשי אמזון וסמסונג החל מהשבוע הבא. מקור אמר לרשת פוקס האמריקאית כי אפליקציית הטלוויזיה נראית “זהה” לאתר יוטיוב, בדגש כי מאסק שואף שהאפליקציה X תתחרה בפלטפורמת הווידאו שבבעלות גוגל.

הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) הוציאה גרסה מוקדמת של היצע הווידאו והשמע המעודכן שלה באוקטובר לאחר שמאסק אמר שהוא מתכנן להפוך את X לאפליקציית כוללת המציעה שירותים מהודעות ועד תשלומים לעמיתים.

“בקרוב”, אמר מאסק בתגובה קצרה ב-X לפוסט של משתמש שפרסם כי, “תוכל לצפות בקרוב בסרטוני ה-X האהובים עליך בצורת X ישירות ב-SmartTV שלך”, וצירף תמונה של טלוויזיה חכמה הכוללת תמונה של הרשת החברתית.

האפליקציה של מאסק תתחרה ביוטיוב? | צילום: שאטרסטוק

מאסק הוסיף בפוסט המשך שמשתמשים “כבר יכולים להשתמש ב-Apple AirPlay כדי להפעיל סרטונים נוספים מהטלפון לטלוויזיה שלהם”. הרשת החברתית חיפשה ליצור שותפויות עם יוצרי תוכן במאמץ להפוך ל”פלטפורמה ראשונה בווידאו”. זה קורה כאשר X נאבקה לשמר מפרסמים בפלטפורמה בעקבות סדרה של מחלוקות שהתרחשו מאז רכישת קבוצת הבעלות בראשות מאסק של מה שהיה ידוע אז כ-Twitter באוקטובר 2022.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה