חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בטוח, לבינתיים: טראמפ שילם את הערבות בגובה 175 מיליון דולר

טראמפ שילם איגרות חוב של 175 מיליון דולר זאת לאחר שבית המשפט הפחית את הערבות בגין קנס על הונאה של 454 מיליון דולר • הנשיא לשעבר יקבל קנס מלא בתוספת ריבית אם הערעור ייכשל

דונלד טראמפ בכניסה לבית המשפט בניו יורק | צילום: שאטרסטוק

דונלד טראמפ מילא אחר התחייבויותיו לשלם ערבות בסך 175 מיליון דולר כדי לעכב פסק דין של הונאה אזרחית בזמן שהוא יערער עליו, והבטיח שמדינת ניו יורק לא תתחיל לעכל את נכסיו, לפחות לעת עתה, כך לפי בלומברג. 

בשבע שעבר, בית המשפט לערעורים בניו יורק חתך בחדות את סכום הערבות שהוטל על הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ל-175 מיליון דולר ודחה ב-10 ימים את מועד התשלום. טראמפ היה אמור להפקיד כערובה את סכום הקנס שהוטל עליו בסך 454 מיליון דולר לאחר שהפסיד בתביעת ההונאה הפיננסית בחברת הנדל”ן המשפחתית.

טראמפ התקשה בתחילה להשיג אג”ח מכיוון שהוא נדרש להעמיד 120% מהקנס המלא, יותר מחצי מיליארד דולר, במזומן. אולם, בית המשפט לערעורים קיבל את בקשתו לערב מופחת. “כמובטח, הנשיא טראמפ פרסם ערבות”, אמרה עורכת הדין שלו אלינה האבה בהצהרה. “הוא מצפה להצדיק את זכויותיו בערעור ולבטל את פסק הדין הלא צודק הזה”.

איגרת החוב סודרה ונחתמה על ידי Knight Specialty Insurance Co חברת ביטוח מלוס אנג’לס. טראמפ פנה בעבר לחברת הביטוח הפדרלית של צ’אב בע”מ בבקשה לערעור שיכסה פסק דין של 83.3 מיליון דולר נגדו בתביעת לשון הרע של הסופר א. ג’ין קרול, שבה הפסיד בינואר השנה. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן