חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בלב ארמון הנציב: יוקם פרויקט פינוי בינוי יוקרתי בכ-400 מיליון שקל

במתחם קשאני בשכונת ארמון הנציב בירושלים מתוכננת הקמת שני מגדלים של 30 קומות עם כ-250 דירות • פרויקט ההתחדשות עירונית יוצא לדרך כעת לאחר שהושג הרוב הנדרש של חתימות הדיירים

שטח ארמון הנציב, ירושלים | צילום: הדס פרוש/פלאש 90

פרויקט יוקרתי של התחדשות עירונית יוצא לדרך בשכונת ארמון הנציב בירושלים: החברה היזמית הודיעה כי חצתה את סף החתימות של בעלי הדירות הנדרש כדי לקדם את הפרויקט, שעלותו נאמדת בכ-400 מיליון שקל.

במסגרת פרויקט התחדשות העירונית היוקרתי יהרסו שני מבנים הכוללים 54 יחידות דיור ובמקומם יבנה קומפלקס מגורים חדש וגדול ובו שני מגדלי מגורים בני 30 קומות עם כ-250 יחידות דיור, שטחי מסחר, שטחים למבני ציבור ושטחי פארקים. הקומפלקס הגדול בירושלים, ימוקם במתחם קשאני בלב שכונת ארמון הנציב בירושלים, שכונה המתאפיינת במבנים ישנים בסגנון ירושלמי.

מדובר בפרויקט ייחודי מאוד בנוף הירושלמי כאשר הקומות העליונות במגדלים מעניקים נקודות תצפית מיוחדות על ים המלח והרי אדום. מיכאל לוין, סמנכ”ל חברת דוניץ אלעד אמר כי שכונת ארמון הנציב תשנה את פניה בעשור הקרוב, :הגעה לרוב הנדרש בפרויקט בזמן קצר מאוד מראה על אמון הדיירים בחברה”.

ירושלים היא מהערים המובילות בתחום פינוי-בינוי. בשנת 2020 לבדה קידמה מעל 30 אלף יח”ד. אחד המתחמים הגדולים של פינוי בינוי בשנת 2022 ברחוב בר יוחאי ובו צפויות מעל 1000 יח”ד. עוד בירושלים שישה מתחמים פוטנציאליים לפינוי־בינוי בקריית מנחם, שבהם 645 דירות, ובמקומן ייבנו 1,571 דירות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה