חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במחירים מקובעים על רקע המצב: אל על מתגברת טיסות לאתונה וללרנקה

בעקבות המצב הביטחוני וגל ביטולי הטיסות של החברות הזרות, הנוסעים הישראלים תלויים בעיקר בחברות הישראליות • על רקע המצב באל על מבהירים: כל הטיסות מלאות כרגע, לא נותרו מקומות על טיסות החברה בימים הקרובים" • החברה החליטה להוסיף טיסות ולקבע מחיר של 299 דולר לאתונה ו- 199 דולר ללרנקה

מטוסי אל על, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

על רקע ההתפתחויות הביטחוניות וביטולי הטיסות של החברות הזרות, בחברת אל על הדגישו כבר אתמול כי כל הטיסות המיועדות לשבועות הקרובים נמצאות באחוזי תפוסה גבוהים מאוד, ללא מושבים פנויים בייחוד עד ראש השנה. עם כי, בשל המצב כאשר יש כל כך הרבה ישראלים התקועים בחו”ל ורוצים לחזור ללפני החג, החליטו בחברה להוסיף עוד שתי טיסות מאתונה לתל אביב ומלרנקה לתל אביב.

“אנו מבקשים מכלל הנוסעים שטיסתם בוטלה בחברות הזרות להתאזר בסבלנות וממליצים להגיע לאתונה שביוון או ללרנקה שבקפריסין, אליהן נפעל לתגבר את לוח טיסותינו ככל שיתאפשר”. למרות רצף האירועים הביטחוניים לוח הטיסות של חברת אל על פועל כסדרו נכון לרגע זה, “לא נותרו מקומות על טיסות אל על לישראל וממנה בימים הקרובים”, מבהירים בחברה.

החברות הישראליות כבר סופגות ביקורת על ניצול המצב לצורך העלאת מחירים, לעומת זאת, באל על, שכבר למודים ביקורת בנושא, החליטו לקבע כרגע את המחירים של הטיסות שנוספו. מדובר במחירים מקובעים העומדים על 299 דולר כרטיס הלוך חזור לאתונה ו-199 דולר לכרטיס הלוך חזור ללרנקה “בנוסף ליעדים עם המחיר המקובע, קבענו מחירי מקסימום לכלל יעדי אל על עד סוף חודש אוקטובר, בהתאם לזמינות מושבים לטיסות”, מציינים בחברה.

אל על הוסיפה טיסה מאתונה לתל אביב ב-30 בספטמבר בשעה 7:25 ועוד טיסה מלרנקה לתל אביב ב-30 בספטמבר ב-6:45.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן