חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעקבות המחאות נגד ישראל: ירידה של כ-30% בתרומות לאוניברסיטת קולומביה

האוניברסיטה היוקרתית מתמודדת עם משבר תורמים, כאשר התרומות השנתיות ירדו ל-21.4 מיליון דולר • ההפגנות בקמפוס גררו ביקורת על התנהלות האוניברסיטה במהלך האירועים שבעקבותיהם נשיאת קולומביה התפטרה מתפקידה

המאהל באוניברסיטת קולומביה | צילום: רויטרס

אוניברסיטת קולומביה חוותה ירידה חדה של 29% בגיוס התרומות השנתי שלה, בעקבות גל המחאות נגד ישראל שהתרחשו בקמפוס מוקדם יותר השנה. ביום הגיוסים השנתי, גייסה האוניברסיטה 21.4 מיליון דולר, לעומת 30 מיליון דולר ב-2022, כאשר זהו האירוע האחרון שהתקיים לפני הירידה החדה.

בנוסף, אוניברסיטת קולומביה דיווחה על ירידה של כמעט 28% במספר המתנות, שהצטמצם מ-19,229 תרומות ב-2022 ל-13,870 בלבד, המספר הנמוך ביותר מאז 2015. לפי דיווחי ה-Columbia Spectator, האוניברסיטה מתמודדת עם “משבר תורמים”, הנובע מדאגות בנוגע להתנהלותה במהלך ההפגנות.

למרות הירידה הכללית, חלק מהמחלקות הצליחו לגייס סכומים מרשימים. מחלקת האתלטיקה גייסה שיא של 4.6 מיליון דולר, בעוד קולומביה קולג’ ירדה למקום השני עם 3.5 מיליון דולר, ובית הספר להנדסה ומדע יישומי הגיע למקום השלישי עם 3.2 מיליון דולר. דובר האוניברסיטה ציין כי לקולומביה יש קהילה ייעודית של בוגרים, הורים וחברים הממשיכים לתמוך במשימת האוניברסיטה ובסביבת הלמידה שלה.

ההפגנות בקמפוס לא רק שהשפיעו על תרומות אלא גם גררו ביקורת על התנהלות האוניברסיטה במהלך האירועים כי היא לא גינתה בצורה מספקת את ההפגנות ולא דאגה לסביבה בטוחה לסטודנטים ולמרצים.

כארבעה חודשים לאחר המהומות בקמפוס: נשיאת קולומביה התפטרה מתפקידה

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן