חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בפעם הראשונה בתולדותיו: הביטקוין מגיע לשיא של 70,000 דולר

אחרי שהספיקו להספיד את המטבע הדיגיטלי, החודשים האחרונים מוכיחים כי הוא כאן כדי להישאר - מחיר הביטקוין זינק ביום שישי לשיא חדש. עם הצגתן של קרנות עוקבות סל הנסחרות בבורסה בארה"ב, הציבור יכול להנות וגם להפסיד מאפיק ההשקעה המרתק הזה

ביטקוין | צילום: שאטרסטוק

מטורף: מחיר הביטקוין קפץ לשיא חדש ביום שישי בערב, כשפרץ והגיע ל-70,000 דולר בפעם הראשונה אי פעם. מטבע הקריפטו עלה לאחרונה בכ-2% והגיע ל-69,304.84 דולר, על פי Coin Metrics. עם זאת, בשלב מסוים הוא עלה עד ל-70,170.00 דולר ושבר את שיאו.

עם זאת, המסחר בקריפטו היה תנודתי במיוחד השבוע. לאחר שהביטקוין הגיע לשיא חדש ביום שלישי בפעם הראשונה מזה יותר משנתיים, הוא צנח במהירות של עד 10%, משך יחד איתו מטבעות קריפטוגרפיים אחרים ומניות קריפטו, ואז החזיר חלק גדול מההפסדים הללו למחרת. מדד התנודתיות ההיסטורי של הביטקוין נמצא ברמתו הגבוהה ביותר מזה כמעט שנה, לפי TradingView.

שנת 2024 עומדת להיות אחת משנות המפנה המשמעותיות ביותר של המטבע שעשה כל כך הרבה רעש סיבוב. בינואר האחרון, רשות ניירות ערך האמריקאית, ה- SEC, אישרה סופית 11 קרנות סל ETF, מחקות ומחזיקות בעצמן ביטקוין, למסחר בבורסה בוול סטריט. למחרת היום נפתחה האפשרות להשקיע בביטקוין ישירות דרך הבנק בכל סכום וללא כל חסמים. קרנות הסל מחויבות להחזיק ביטקוין ביחס כיסוי של כ-100% כנגד כספי המשקיעים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן