חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברוך הבא לוול סטריט: קרנות סל של את’ריום החלו להיסחר בבורסה

היום החלו להיסחר קרנות הסל של המטבע השני בגודלו בשוק הקריפטו, אתריום (ETH) בארה"ב, זאת לאחר שאושרו רשמית בחודש מאי על ידי הרשות לניירות ערך האמריקאית • לפני כחצי שנה הושקו קרנות סל המחקות את פעילותו של הביטקוין • הסוחרים מצפים שהמטבע הדיגיטלי יגיע לשיאים חדשים בקרוב

השני בגודלו בשוק הקריפטו, המטבע הדיגיטלי את'ריום | צילום: אשטרסטוק

היסטוריה: היום (שלישי), החלו להיסחר בבורסה קרנות סל אשר מחקות את פעילותו של מטבע האת’ריום (Ethereum). הוא השני בגודלו בשוק מטבעות הקריפטו כאשר שווי השוק שלו עומד נכון להיום על 423.28 מיליארד דולר.

לפני חצי שנה כאשר בוול סטריט הושקו קרנות סל (ETH) המחקות את פעילותו של הביטקוין, המטבע החזק ביותר בשוק.

חובבי קריפטו מקווים שזה ירחיב את בסיס המשקיעים עבור האת’ריום, טכנולוגיית בלוקצ’יין שרבים טוענים שיש לה מקרה שימוש רחב בהרבה מביטקוין.

המטבע הדיגיטלי את’ריום | צילום: אשטרסטוק

לפי המקובל בהשקות קרנות סל, אלו של ביטקוין זכו להצלחה: לאחרונה הן הגיעו ל-17 מיליארד דולר בתזרים נטו עד כה מאז הופעת הבכורה שלהן. עם זאת, בסך הנכסים של 1.3 טריליון דולר, לביטקוין יש בערך פי שלושה מהערך של האת’ריום, שיש לו כ-414 מיליארד דולר בנכסים. 

מחירי הביטקוין עלו לקראת השקת קרנות סל ביטקוין נקודתיות. האת’ריום היה קצת יותר נקודתי: הוא עלה ב-50% בשנת 2024, אבל רוב הרווחים הגיעו בשלושת החודשים הראשונים של השנה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן