בריטיש איירווייז משעה את טיסותיה לישראל עד סוף חודש מרץ 2025

החברה הבריטית שהשעתה את טיסותיה לישראל וממנה מספר פעמים מאז תחילת המלחמה, מאריכה את עצירת טיסותיה עד סוף מרץ 2025 • גם קבוצת לופטהנזה הודיעה כי היא מאריכה את ביטולי הטיסות לישראל וממנה עד ל-10 בנובמבר

חברת התעופה בריטיש איירווייז | צילום: שאטרסטוק

משבר התעופה נמשך: בריטיש איירווייז, חברת התעופה הלאומית של בריטניה, הודיעה על השעיית כל טיסותיה לישראל עד סוף מרץ 2025. החברה נימקה את ההחלטה במצב הביטחוני המתוח באזור, עם הסלמת הלחימה בעזה ובגבול הצפוני עם לבנון.

בהודעה שנמסרה ללקוחות החברה, צוין כי המהלך נועד לספקת ה ודאות ולהקל על הנוסעים בבחירתם בין החזר כספי מלא לבין חלופות אחרות שהחברה מציעה. דובר החברה כתב במייל: “אנו פונים ללקוחותינו כדי לייעץ להם על האפשרויות העומדות לרשותם, כולל החזר מלא”.

בריטיש איירווייז אינה החברה היחידה שבחרה לבטל את טיסותיה. השבוע הודיעה קבוצת לופטהנזה כי היא מאריכה את ביטולי הטיסות לישראל וממנה עד ל-10 בנובמבר. בשבוע שעבר הודיעה חברת הלואו קוסט וויז אייר על ביטול כל טיסותיה לישראל וממנה עד ל-15 בינואר 2025.

בנוסף, דלתא איירליינס הודיעה כי השהתה את קוויה לישראל לפחות עד סוף מרץ 2025. חברות אלה מצטרפות לרשימה הולכת וגדלה של חברות זרות המחליטות לעצור או לצמצם את פעילותן בקווים לישראל בשל המצב הביטחוני באזור.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

דילוג לתוכן