חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשביל הכסף? אחרי 15 שנה – להקת אואזיס הודיעה על איחוד

להקת הרוק הבריטית Oasis הכריזה על קאמבק בסיבוב הופעות שייצא לדרך בשנת 2025, על פי אתר האינטרנט של הלהקה וכתבו: ״זהו זה. זה קורה״ | כמה הם צפויים להרוויח מהאיחוד?

אלבום של להקת אואזיס | צילום: שאטרסטוק

אואזיס הכריזה על סיבוב הופעות היום (שלישי), 15 שנים לאחר הריב של האחים גלאגר שאילץ את הלהקה האגדית להתפרק בשנת 2009.

״זהו זה, זה קורה״, כתבה הלהקה בהודעתה על סיבוב ההופעות שיתחיל ביולי 2025. ללהקה שלל להיטים נצחיים כמו “Wonderwall” ו-“Don’t Look Back in Anger”.

לפי BBC, יותר מ-4% מהאוכלוסייה הבריטית ביקשו כרטיסים לצפייה בהופעות, מה שהופך את האירוע לאחת הדרישות הגדולות ביותר אי פעם לכרטיסים לקונצרטים בהיסטוריה הבריטית.

להקת אואזיס | צילום: שאטרסטוק

כמה הם שווים?
בעוד ששני האחים נואל גלאגר וליאם גלאגר נהנו מהצלחת סולו מאז שנפרדו – ה-High Flying Birds של נואל גלאגר וה-Beady Eye של ליאם גלאגר – לפי הדיווחים, השווי הנקי שלהם רחוק זה מזה.

האתרcelebritynetworth מעריך שלנואל בן ה-57 יש שווי מוערך של 53 מיליון ליש”ט לעומת אחיו הצעיר ליאם בן ה-51, שהשווי הנקי שלו עומד על 6 מיליון ליש”ט בלבד.

כמה הם צפויים להרוויח מסיבוב ההופעות?
אחרי שנים של ציפייה בקרב המעריצים, הטור של אואזיס כנראה יימכר תוך זמן קצר. ומקורבים למוזיקה צופים שזה יכול להכניס הרבה יותר מ-400 מיליון ליש”ט בסך המכירות. כמו גם, קולות רבים בתעשיית המוסיקה טוענים כי השניים מתאחדים רק בשביל הרווחים.

בינתיים, יש שצופים שהאחים יקבלו כל אחד 50 מיליון פאונד על השתתפותם. מקור אמר ל-MailOnline: “זה צפוי להיות סיבוב ההופעות הפופולרי ביותר בתולדות הקונצרטים הבריטיים, כאשר מקורבים בתעשייה אומרים שהעסקה שנחתמה בין האחים תניב להם 50 מיליון פאונד”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן