חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשל המצב הכלכלי: המגזר העסקי מתאחד תחת נשיאות אחת

נשיאות המגזר העסקי תכלול את כל הארגונים ובהם התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר והתאחדות הקבלנים בוני הארץ • נגיד בנק ישראל בירך על האיחוד וציין כי הוא חשוב במיוחד בעת הזאת

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר | קרדיט צילום: מנחם ואיתי וייס

המגזר העסקי מתאחד: לאחר שנים של פיצול בין הארגונים, ארגוני המעסיקים החליטו להתאחד תחת נשיאות אחת של המגזר העסקי. התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר והתאחדות הקבלנים בוני הארץ הצטרפו לארגון הכללי הוותיק שבו חברים ארגונים רבים כמו התאחדות האיכרים בראשות דובי אמיתי, איגוד בתי המלון ועוד. כעת כל המגזר העסקי יהיה תחת ארגון אחד ונשיאות אחת.

בכנס מיוחד שהתקיים היום בתל אביב, כנס נשיאות המגזר העסקי לרגל האיחוד, השתתף נגיד בנק ישראל, פרופ’ אמיר ירון, ובירך על המהלך המאחד ארגוני מעסיקים רבים. הנגיד ציין את חשיבותו של הארגון המאוחד בעת הזו של אתגרים כלכליים משמעותיים.

האיחוד בין הארגונים מגיע כעת בעקבות מצב המשק הישראלי על רקע המלחמה והאתגרים הכלכליים העומדים בפני המשק, במהלך הכנס אמר הנגיד כי על הממשלה לפעול כבר עתה לתכנון תוואי יורד של יחס החוב לתוצר בשנתיים הקרובות. “ישנו צורך בהתאמות תקציביות בעלות אופי פרמננטי בהיקף של כ-30 מיליארד שקל, על הממשלה לנקוט בצעדי ההתאמה גם אם אינם פופולריים, שכן אי-עמידה מלאה בהתאמות הפיסקליות הנדרשות, או עיכוב באישור התקציב, עלולים להוביל לעלייה נוספת בפרמיית הסיכון של ישראל, ולהגדיל את תשלומי הריבית על החוב הממשלתי, ולפגוע בצמיחה הכלכלית”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן