חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גוגל בפאניקה? OpenAI משיקה מנוע חיפוש משלה

"SearchGPT" יושק תחילה לקבוצה קטנה של משתמשים ומפרסמים לפני השקה רחבה יותר על מנת שיוכלו להתנסות • מנוע החיפוש החדש ישלב את דגמי הבינה המלאכותית של החברה וצפוי להוות תחרות לענקית החיפוש גוגל

ענקית הבינה המלאכותית OpenAI | צילום: שאטרסטוק

מנוע החיפוש שיערער על השליטה של גוגל? OpenAI בוחנת מנוע חיפוש חדש שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לייצר תוצאות, מה שמעלה את הסיכוי לתחרות משמעותית לדומיננטיות של גוגל בשוק החיפוש המקוון.

“SearchGPT” יושק תחילה לקבוצה קטנה של משתמשים ומפרסמים לפני השקה רחבה יותר על מנת שיוכלו להתנסות, כך הודיעה החברה ביום חמישי.

החברה מסרה גם כי מנוע החיפוש החדש הוא אב טיפוס זמני שישלב את דגמי הבינה המלאכותית של החברה, כמו ChatGPT, עם היכולת לחפש באינטרנט. הוא יגיב בשיחה לחיפושים, תוך מתן מידע עדכני עם “קישורים ברורים למקורות רלוונטיים”.

chatgpt | צילום: שאטרסטוק

תכונת החיפוש ממצבת את החברה כמתחרה ישירה למנועי החיפוש הגדולים, ובראשם גוגל אבל מהווה תחרות גם לבינג של מיקרוסופט, המשקיעה הגדולה ביותר של OpenAI.

“קבלת תשובות באינטרנט עשויה לדרוש מאמץ רב, ולעתים קרובות מצריכה ניסיונות מרובים כדי להשיג תוצאות רלוונטיות”, כך כתבו ב-OpenAI והוסיפו כי “אנו מאמינים שעל ידי שיפור יכולות השיחה של המודלים שלנו עם מידע בזמן אמת מהאינטרנט, מציאת מה שאתה מחפש יכול להיות מהיר וקל יותר.”

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן