חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גידול באוכלוסייה בעיר לוד: זינוק משמעותי של אלפי דירות בעשור האחרון

העיר לוד עוברת תנופת פיתוח בשנים האחרונות עם עלייה של 16.5% בכמות הדירות בעיר • רק 25% מהדירות בעיר הן להשכרה והרוב הגדול הן דירות בבעלות

לוד | צילום: שאטרסטוק

תנופת פיתוח משמעותית בלוד: העיר שחוותה קשיים לאחרונה והגירה שלילית, מגלה בעשור האחרון סימנים משמעותיים של שיפור עם גידול באוכלוסייה והגירה חיובית,  לגידול באוכלוסייה בלוד יש השלכות גם על מספר הדירות החדשות שנוספו בעיר. וכך חל גידול של 16.5% בכמות הדירות בעיר, כלומר תוספת של 3,603 דירות בעשור האחרון מאז 2013, כך עולה מקובץ הרשויות המקומיות העדכני שפרסמה הלמ”ס.

על פי הנתונים, בלוד, נכון ליולי 2023, כמות הדירות מסתכמת ב-25.5 אלף, לעומת כמות דירות של 21,895 ב-2013. עוד עולה מהנתונים כי 25.7% מהדירות בעיר לוד הן להשכרה, כלומר כ-6,500 דירות הן שכורות. ואילו כ-19 אלף דירות הן בבעלות.

כאמור, העיר חווה עלייה בכמות האוכלוסייה, נכון לסוף 2022 האוכלוסייה בלוד עומדת על 85.5 אלף איש, עלייה של 3.3% לעומת השנה הקודמת. בנוסף, קיימת הגירה חיובית בעיר מספר האנשים שנכנסו לעיר גדול ממספר האנשים שיצאו ממנה בכאלף איש בשנת 2022.

לדברי רונית כהן סמנכ”ל שיווק ומכירות בחברת צמח המרמן הבונה פרויקט של 360 דירות בלוד,”אנו מאמינים בעיר לוד וצופים כי היא תמשיך להתפתח גם בשנים הבאות. כפי שניתן לראות בנתונים, העיר לוד עוברת תנופת בנייה ופיתוח משמעותית בשנים האחרונות. נבנות בה אלפי יחידות דיור חדשות, משודרגות תשתיות, נבנים מוקדי תעסוקה ומתבצע גם חיבור תחבורתי בין חלקי העיר ולמטרופולינים הסמוכים”.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן