חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דובאי: במחצית הראשונה של השנה נמכרו 190 בתים בשווי כולל של 3.2 מיליארד דולר

מספר הבתים בשווי 10 מיליון דולר ומעלה נשמר במחצית הראשונה של השנה על אף ירידה ברישומי הנדל״ן • דובאי הפכה בשנים האחרונות ליעד דומיננטי להשקעות נדל״ן על ידי עשירים מכל העולם

דובאי | צילום: שאטרסטוק

מספר הבתים בשווי 10 מיליון דולר ומעלה שנמכרו בדובאי החזיק מעמד במחצית הראשונה של השנה למרות ירידה ברישומים, כך הראה דו”ח תעשיית הנדל״ן.

סך של 190 בתים בשווי כולל של 3.2 מיליארד דולר נמכרו בששת החודשים עד סוף יוני, בהשוואה ל-189 נכסים תמורת 3.3 מיליארד דולר בתקופה המקבילה של 2023, על פי נתונים זמניים של חברת ייעוץ הנכסים נייט פרנק.

הדו”ח מספק עדות לכך שהביקוש מצד המולטי מיליונרים והמיליארדרים הבינלאומיים נותר חזק, נכתב ב-independent.

המספר הכולל של העסקאות החזיק מעמד למרות ירידה של 65.5% משנה לשנה במספר בתי היוקרה הקיימים בשוק ברבעון השני, כך עולה מהדוח.

דובאי באיחוד האמירויות הערביות היא מרכז התיירות והמסחר הגדול ביותר במזרח התיכון, ומשכה אליה בשנה שעברה שיא של 17.15 מיליון מבקרים בינלאומיים.

במסגרת תוכנית המדינה של 10 שנים הידועה בשם D33, דובאי מבקשת להצמיח את הכלכלה שלה על ידי השקעה בתיירות, הפיכת המרכז הפיננסי המקומי שלה לאחד מארבעת המובילים בעולם ועל ידי משיכת הון זר, כולל לנדל”ן, עם רכישת נכסים והשכרה המחירים לא מראים נסיגה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן