חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיווח: גוגל נמצאת במגעים לרכישת Wiz הישראלית תמורת כ-23 מיליארד דולר

גוגל נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת סטארטאפ אבטחת הסייבר Wiz תמורת כ-23 מיליארד דולר, כך לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל • אם אכן תצא לפועל, תהיה זו הרכישה הגדולה ביותר אי פעם של ענקית הטכנולוגיה

סמל חברת הסייבר WIZ | ללא קרדיט

גוגל נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת סטארטאפ אבטחת הסייבר Wiz הישראלית תמורת כ-23 מיליארד דולר, במה שתהיה הרכישה הגדולה ביותר אי פעם של החברה, כך לפי דיווח של הוול סטריט ג’ורנל. 

לפי הדיווח, הרכישה יכולה לעזור להגביר את המאמצים של אלפבית בתחום מחשוב ענן, עסק חשוב וצומח בקרב ענקיות הטכנולוגיה אבל כזה שבו גוגל נמצאת הרבה מאחורי המתחרות. 

החברה, שהוקמה במרץ 2020, על ידי היזמים אסף רפפורט, עמי לוטבאק, ינון קוסטיקה ורועי רזניק, כעבור שנה הגיעה לשווי של 1.7 מיליארד דולר.

גוגל | צילום: שאטרסטוק

החברה נחשבת לבעלת הצמיחה המהירה השנייה בישראל, אחרי חברת מרבל (Marble Law), חברה המחברת בין עורכי דין ללקוחות ומספקת שירותים משפטיים מקוונים בארה”ב ומנוהלת בישראל. אם אכן העסקה תצא אל הפועל ארבעת המייסדים צפויים להרוויח כל אחד מיליארדי דולרים. 

בסוף 2023 דיווחה החברה כי המכירות השנתיות שלה הגיעו ל-350 מיליון דולר. במאי 2024 השלימה החברה גיוס של מיליארד דולר, לפי שווי של 12 מיליארד דולר, בהובלת קרן אנדריסן הורוביץ.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן