חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיווח: טיק טוק תפטר “חלק גדול” מעובדיה ברחבי העולם

טיק טוק מתכנת לפטר חלק עיקרי מהעובדים העולמיים שלה, כך לפי דיווח באתר The Information • המהלך מגיע שבועות לאחר שביידן חתם על החוק האוסר על הרשת החברתית לפעול בארה"ב אלא אם תמכור את פעילותה במדינה

אפליקציית טיק טוק | צילום: שאטרסטוק

האפליקציה הפופולרית בבעלות חברת האם ByteDance הסינית, תפטר עובדים בפעילות המשתמשים, התוכן והשיווק הגלובלי שלה, כך לפי דיווח של The Information.

המספר המדויק של המפוטרים אינו ידוע, אך מקורבים טוענים שלפי ההערכות מדובר על כ-1000 עובדים, עוד נכתב כי טיק טוק מפרקת לחלוטין את צוות התפעול העולמי שלה, העוסק בתמיכה ותקשורת למשתמשים. לפי הדיווחים, טיק טוק תשלח הודעות פיטורים בימים הקרובים. 

פיטורים בקנה מידה כה גדול הוא מהלך יוצא דופן עבור חברת ByteDance, שלטענת המומחים מבצעת בדרך כלל צעדי קיצוץ בעלויות בשלבים קטנים יותר. לפי טיק טוק, בשנת 2023, 7,000 מעובדיה היו מבוססים בארה”ב, אם כי הפיטורים צפויים להתרחש בקנה מידה עולמי.

ג’ו ביידן, נשיא ארה”ב | צילום: שאטרסטוק

הצמצום לכאורה של טיק טוק מגיע שבועות ספורים לאחר שהנשיא ג’ו ביידן חתם על חוק האוסר על הפלטפורמה לפעול בארה”ב אלא אם היא תימכר לחברה אמריקאית. האפליקציה גם דיווחה שיש לה 150 מיליון משתמשים בארצות הברית.

החברה אמרה בעבר כי אין לה כוונה למכור את האפליקציה שלה או את האלגוריתם הבסיסי שלה אך לפי אתר The Information, חברת האם הסינית שוקלת מכירה שאינה כוללת את האלגוריתם.

בית הנבחרים האמריקאי אישר: טיק טוק תיאלץ להימכר או להיסגר

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה