חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיוויד בקהאם וקים קרדשיאן הגיעו: בנו של האיש העשיר באסיה התחתן

בנו הצעיר של מוקש אמבאני, האיש העשיר באסיה, התחתן בשבת עם בת זוגו בחתונה שכללה פוליטיקאים, סלבריטאים הוליוודיים ואנשי עסקים רבים • אביו של החתן הוא האיש התשיעי בעושרו בעולם, עם שווי נקי של 116 מיליארד דולר לפי מגזין פורבס

הזוג הטרי עננט אמבאני ורדהיקה מרצ'נט | צילום: רויטרס

חתונת השנה: בנו הצעיר של מוקש אמבאני, האיש העשיר באסיה, התחתן בשבת עם בת זוגו במה שרבים כינו את חתונת השנה, בהשתתפות סלבריטאים עולמיים, אנשי עסקים ופוליטיקאים.

החתונה של עננט אמבאני ורדהיקה מרצ’נט התקיימה במרכז הכנסים ג’יו העולמי בבעלות אמבאני במומבאי ובבית המשפחה ותימשך כארבעה ימים. ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי השתתף בקבלת הפנים שנערכה אתמול (שבת). 

טקס הנישואים היה השיא של חודשים ארוכים לאחר שנערכו אירועים הקשורים לחתונה בהם היו הופעות של כוכבי פופ כולל ריהאנה וג’סטין ביבר.

חוץ ממודי, רשימת האורחים לאירוע המפואר כוללת את ראשי ממשלת בריטניה לשעבר טוני בלייר ובוריס ג’ונסון; ג’ון קרי, השליח המיוחד של ארה”ב לשעבר לאקלים, מנכ”ל ארמקו הסעודית, אמין ה. נאסר, הזמרות אדל ולאנה דל ריי, הראפר דרייק ושחקן הכדורגל לשעבר ואיש העסקים דיוויד בקהאם.

כמו גם, ערוצי חדשות בטלוויזיה המקומית הראו גם את הגעתם של סלבריטאים כמו קים קרדשיאן והמתאבק המקצועי והשחקן ההוליוודי ג’ון סינה.

אביו של החתן, מוקש אמבאני, הוא האיש התשיעי בעושרו בעולם, עם שווי נקי של 116 מיליארד דולר, לפי מגזין פורבס והוא האדם העשיר ביותר באסיה. התאגיד העסקי שלו מדווח על הכנסות שנתיות של יותר מ-100 מיליארד דולר ועוסק בנפט, גז, תקשורת וקמעונאות. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן