חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיפלומט מדווחת על תוצאות כספיות: בתקופה שבה העלתה מחירים – חילקה דיבידנד של 40 מיליון שקל

דיפלומט היבואנית של מוצרי המזון ומותגי ניקיון בית הבולטים בשוק מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון השני של 2024 עם רווח נקי של כ-58 מיליון שקל, בהשוואה לכ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד • החברה הכריזה בחודש אפריל על העלאת מחירים בשורה ארוכה של מוצרים, כעת במסגרת הדוחות הכספיים מציינת החברה כי בחודש אפריל חילקה דיבידנד של 40 מיליון שקל לבעלי מניות החברה

חטיף פרינגלס | צילום: שאטרסטוק

דיפלומט, יבואנית מותגי אוראו, קטשופ היינץ, דגני קלוגס ועוד מוצרים רבים ומוכרים, מדווחת היום (שלישי) על תוצאת כספיות לרבעון השני עם עלייה בהכנסות ל-863 מיליון של לעומת כ-814 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות של החברה רק בישראל הסתכמו ב-499 מיליון שקל ברבעון השני לעומת 481 המיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני של שנת 2024 הסתכם בכ-58 מיליון שקל, בהשוואה לכ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, “העלייה ברווחים נבעה בעיקרה ממכירת הקרקע בטירת הכרמל”, מסרה החברה. החברה מדווחת כי הרווח הנקי, בנטרול מכירת הקרקע, הסתכם ברבעון השני בסכום מתון יותר של כ-20 מיליון שקל.

הרווח הגולמי של דיפלומט ברבעון השני הסתכם בכ-182 מיליון שקל, בהשוואה לכ-177 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השני עלה והסתכם בכ-83 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-33 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

עוד מדווחת החברה כי יש לה יתרת מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-68 מיליון שקל, לצד פיקדון לזמן ארוך בסך של כ-105 מיליון שקל המיועד למימון הקמת המרלו”ג בקיסריה. החברה גם הציגה שיפור באיתנות הפיננסית כאשר החוב הפיננסי, נטו ירד ברבעון לכ-146 מיליון שקל, בהשוואה לכ-252  מיליון שקל בסוף שנת 2023.

דיפלומט הכריזה על חלוקת דיבידנד של 20 מיליון שקל בהתאם למדיניות החברה, עוד ציינה החברה בדוחותיה כי בחודש אפריל חילקה החברה דיבידנד בסך של 40 מיליון שקל לבעלי מניותיה.

דיפלומט היא חברה ישראלית הפועלת ברחבי העולם ואחראית לייבוא שיווק, מכירה והפצה של מוצרים רבים ומוכרים מתחום המזון וניקיון הבית.  בחודש אפריל הודיעה החברה כי היא מעלה את מחירי מוצריה בשיעור של 15%. בין המוצרים שמחירם עלה שוקולד מילקה, דגני בוקר קלוגס, חטיפי פרינגלס, מוצרי היינץ, קפה ג’ייקובס, אבקת כביסה אריאל ועוד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן