חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דריכות לקראת דוחות אנבידיה: צפי להשפעה משמעותית על מדד S&P 500

ענקית השבבים אנבידיה משפיעה על מדדי המניות ובעיקר על מדד S&P 500 כאשר המניה שלה מהווה 6.7% מהמדד שנחשב לאינדיקטור של הכלכלה האמריקאית

ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה | צילום: שאטרסטוק

המתנה דרוכה לדוחות הענקית Nvidia Corp: בסיום המסחר היום (רביעי) בוול סטריט, תפרסם ענקית ייצור השבבים את דוחותיה לרבעון השני של השנה. המשקיעים ממתינים במתח לדוחות האלה כאשר ההשפעה על מדד S&P 500 עשויה להיות דרמטית. מניית אנבידיה עשויה לצנוח או לזנק בשיעור של 10%, יצרנית השבבים אחראית ל-6.7% מהמדד בוול סטריט מה שהפך אותה לחברה השנייה בגודלה במדד, אחרי אפל.

אחת הסיבות לחשיבות הגדולה של דוחות החברה היא האינדיקציה שהדוחות יספקו למשקיעים עם הבנה לגבי הכיוון של הבינה המלאכותית. מכיוון שאנבידיה היא מובילה באספקת פלטפורמות לשוק הבינה המלאכותית היא עשויה לשקף אינדיקציה לחברות נוספות בתחום. חברות אחרות בתחום הבינה המלאכותית שדיווחו כמו אלפבית ואמזון הציגו הוצאות הון אדירות שהניבו עלייה זעומה יחסית בהכנסות. כל העיניים כעת נשואות לאנבידיה שמבטיחה עלייה גדולה יותר בהכנסות. אנבידיה היא המרוויחה הגדולה בעולם בעולם הבינה המלאכותית וכרגע החברה משפיעה באופן משמעותי על כלל השוק האמריקני.

ציפיות האנליסטים עומדות על כ-29 מיליארד דולר הכנסות לאנבידיה, כפול ממה שדיווחה החברה לפני שנה. דוחות החברה שיפורסמו היום מסקרנות את המשקיעים בשל התוצאות הכספיות אך גם בשל המוצרים החדשים שלה והביקוש למוצרים.

חברת אנבידיה הפכה בסוף חודש יוני השנה לחברה הציבורית בעלת שווי השוק הגבוה בעולם והובילה את מדד ה-S&P 500 לשווי של 4 טריליון דולר, כעת בעקבות פרסום הרווחים יתברר גם האם המדד ישמור על רמה זו.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן