חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האיום האיראני: החברות הזרות מבטלות טיסות לישראל | הרשימה המלאה

גל ביטולים: בזו אחר זו הודיעו השבוע חברות התעופה הזרות כי הן מבטלות את טיסותיהן לישראל וממנה, זאת לאור חוסר הוודאות סביב המצב הביטחוני - החברות הגדולות החליטו כי הן לא לוקחות סיכונים וכתוצאה מכך, לוח הטיסות בנתב"ג מתרוקן

נתב"ג | צילום: שאטרסטוק

בשיא עונת התיירות: הרשימה של חברות התעופה שהודיעו כי הן מבטלות טיסות לישראל וממנה הולכת וגדלה. החברות מודאגות מהאפשרות של פיצוי כספי והגדלת פרמיית הביטוח זאת בשל המתיחות הגוברת והחשש מהאפשרות למלחמה אזורית כוללת. 

רק ביום רביעי האחרון הודיעו חברות התעופה האמריקאיות יונייטד איירליינס ודלתא איירלנייס כי הן משעות את טיסותיהן לישראל וממנה. היום הודיעו גם חברות התעופה הספרדיות איבריה ואייר אירופה כי הן מבטלות את הטיסות הקרובות לישראל שהיו אמורות לצאת היום (שבת), הטיסות היומיות של אייר אירופה לישראל וממנה מבוטלות מיום ראשון עד רביעי.

חברת התעופה יונייטד איירליינס | צילום: שאטרסטוק

איבריה אקספרס ביטלה טיסותיה לתל אביב וממנה עד יום שני וגם אי.טי.איי.איירווייס ואג’יאן היוונית ביטלו את הטיסות עד ה-6 באוגוסט.

גם ענקית הלואו קוסט המועדפת על ישראלים רבים וויז אייר, הודיעה על הפסקת הטיסות לישראל באופן מיידי ביום שישי בערב ועד ליום ראשון ה-4 באוגוסט, כולל.

מטוס של חברת וויז אייר | צילום: שאטרסטוק

אייר אינדיה וקבוצת לופטהנזה הכוללת את סוויס, אוסטריאן, יורו ווינגס ובריסל איירליינס ביטלו את טיסותיהן לישראל עד ה-8 באוגוסט, כולל, כלומר הטיסות יתחדשו ב-9 באוגוסט, נכון לכרגע. 

חברות התעופה לוט, אתיופיאן איירליינס וקרואטיה איירליינס ביטלו גם הן את טיסותיהן עד יום ראשון. כמו גם, חברת התעופה ההולנדית KLM שעצרה את פעילותה בישראל ככל הנראה עד אוקטובר לפחות. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן