חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האקרים פרצו לאינסטגרם של מקדונלד’ס – והרוויחו סכום עתק

חשבון האינסטגרם של מקדונלד'ס נפרץ והפך קורבן להונאה כשהפורצים ניצלו את הבמה של מעל 5 מיליון בני אדם לשווק מטבע קריפטו ואז לגרוף סכום עתק מהלקוחות: "הרגע נשדדתם" • מקדונלד'ס בתגובה: "פתרנו את הבעיה בחשבונות האלה ואנו מתנצלים"

מקדונלד'ס | צילום: שאטרסטוק

האינסטגרם הרשמי של מקדונלד’ס נפרץ ביום רביעי על ידי האקרים המתמחים בתחום הקריפטו ועשו שימוש בפלטפורמה על מנת לקדם מטבע דיגיטלי מזויף בכך הם הצליחו לבצע הונאה ועקצו מהלקוחות סכום של 700,000 דולר.

ההאקרים פרסמו בעמוד האינסטגרם הרשמי של מקדונלד’ס אחריו עוקבים 5.1 מיליון בני אדם מטבע בשם “GRIMACE” על שם הדמות הסגולה המוכרת מפרסומות הרשת. יצירת המטבע המזויף התבססה על רשת הבלוקצ’יין של סולנה.

בשל העובדה שפורסם בעמוד הרשמי שלהם אנשים השקיעו בו ובתוך חצי שעה מתחילת קידום המטבע ברשתות החברתיות של הרשת שווי השוק שלו זינק לכ-25 מיליון דולר.

לאחר שעתיים, הרשת הסירה את הפוסט וכתבה בהודעה בחשבון האינסטגרם שלה “פתרנו את הבעיה בחשבונות האלה ומתנצלים בפני הלקוחות שלנו על כל שפה פוגענית שפורסמה במהלך הזמן הזה”. 

ההאקרים שהזדהו בתור India_X_Kr3w טענו כי הצליחו להרוויח 700,000 דולר מההונאה וכתבו בעמוד כי “הרגע נשדדתם על ידי India_X_Kr3w, תודה על 700,000 הדולר בסולנה” ולצד הכיתוב אימוג’י עם דגל הודו. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן